نمایشگاه صنایع دستی در صورت تداوم شرایط قرمز کرونا به تعویق می افتد

به گزارش مجله تور یک روزه، ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، نمایشگاه صنایع دستی در صورت تداوم شرایط قرمز کرونا به تعویق می افتد.

نمایشگاه صنایع دستی در صورت تداوم شرایط قرمز کرونا به تعویق می افتد

از وبسایت سازمان بهداشت جهانی دیدن نمایید.

خشایار نیکزادفر گفت: براساس برنامه ریزی های اجرا شده، قرار است نمایشگاه ملی صنایع دستی از اول تا هفتم شهریور 1400 برگزار گردد. اما با توجه به تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد برگزار نشدن نمایشگاه در شرایط قرمز کرونایی، در صورت تداوم شرایط قرمز برگزاری این نمایشگاه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و دنیا گردی با تاکید بر ضرورت اجرای دقیق دستورات و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اضافه نمود: ما تابع تصمیمات و نظر ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و درصورتیکه شرایط قرمز کرونایی در تاریخ زمان برگزاری نمایشگاه ادامه داشته باشد، نمایشگاه در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

او اضافه نمود: با این حال به منظور تسریع در فرآیند برگزاری نمایشگاه در شرایط نرمال از نظر شیوع ویروس کرونا، ثبت نام از هنرمندان 31 استان کشور در حال اجرا است و چهار سالن برای برگزاری این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در نظر گرفته شده است.

نیکزادفر ادامه داد: سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی همزمان با نمایشگاه فرش دستباف برگزار خواهد شد که امید می رود برگزاری این دو نمایشگاه در یک بازه زمانی مشترک بتواند به فروش محصولات صنایع دستی و فرش دستباف یاری کند.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و دنیا گردی اعلام نمود: آنچه مسلم است در شرایط قرمز کرونایی امکان برگزاری نمایشگاه نداریم، اما چنانچه در زمان برگزاری نمایشگاه (یکم تا هفتم شهریور) شرایط کرونا نارنجی یا زرد باشد، باز هم پروتکل های بهداشتی بطور کامل رعایت خواهد شد، بگونه ای که بازدیدها کنترل شده است، تمام افراد تب سنجی می شوند و داشتن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی از الزامات حضور در این نمایشگاه است.

منبع: همگردی
انتشار: 26 مرداد 1400 بروزرسانی: 26 مرداد 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1717

به "نمایشگاه صنایع دستی در صورت تداوم شرایط قرمز کرونا به تعویق می افتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه صنایع دستی در صورت تداوم شرایط قرمز کرونا به تعویق می افتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید