میزبانی مسابقات جام ملت های آفریقا 2019 از کامرون گرفته می گردد

به گزارش مجله تور یک روزه، بر اساس گزارش های منتشرشده، کامرون از حق میزبانی مسابقات جام ملت های آفریقا 2019 محروم خواهد شد.

میزبانی مسابقات جام ملت های آفریقا 2019 از کامرون گرفته می گردد

به گزارش خبرنگاران ، بر اساس گزارش های منتشر شده در رسانه های آفریقایی، کامرون از امتیاز میزبانی مسابقات جام ملت های آفریقا 2019 محروم می گردد و میزبانی این مسابقات به کشوری دیگر سپرده خواهد شد. گفته می گردد کامرون نمی تواند پروژه ها و زیرساخت های لازم این تورنمنت را به موقع تکمیل کند، به خصوص اینکه وقتی کنفدراسیون فوتبال آفریقا (CAF) افزایش تعداد تیم های حاضر در جام ملت های آفریقا 2019 را از 16 تیم به 24 تیم اعلام نمود.

همچینن خبرها حاکی از آن است که یک عضو کنگره ایالت متحده آمریکا نامه ای به جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) نوشته و از او خواسته میزبانی مسابقات جام ملت های آفریقا 2019 را از کامرون به دلیل ناامنی در مناطق جنوب غربی و شمال غربی آفریقا بگیرد.

کنفدراسیون فوتبال آفریقا اکنون فرصتی یک ماهه به کشورهایی که خواستار میزبانی از این تورنمنت هستند، خواهد داد تا درخواست رسمی خود را به این کنفدراسیون بدهند.

از مراکش که خواستار میزبانی از مسابقات جام جهانی 2026 است و آفریقای جنوبی، میزبان مسابقات جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی به عنوان میزبان احتمالی جام ملت های آفریقا 2019 یاد شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 102

به "میزبانی مسابقات جام ملت های آفریقا 2019 از کامرون گرفته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی مسابقات جام ملت های آفریقا 2019 از کامرون گرفته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید