قابل دسترس بودن سواحل گیلان یکی از عوامل جذب مسافران است

به گزارش مجله تور یک روزه، خبرنگاران/گیلان فرماندار شهرستان رشت گفت: قابل دسترس بودن سواحل گیلان برای مردم استان های همجوار یکی از عوامل جذب مسافران است، باید از این ظرفیت برای ایجاد اشتغال و اراده خدمات مناسب استفاده کنیم.

قابل دسترس بودن سواحل گیلان یکی از عوامل جذب مسافران است

علی فتح اللهی امروز در جلسه ساماندهی سواحل که در فرماندار رشت برگزار گردید، سواحل را ظرفیتی بسیار باارزش دانست و اظهار کرد: باید جهت استفاده بهینه از ظرفیت سواحل برنامه ریزی درستی را داشته باشیم تا از این ظرفیت خدادادی برای ایجاد اشتغال و ارائه خدمات خوب به مردم بهره مند شویم.

فرماندار شهرستان رشت اضافه نمود: حفظ جان انسان ها یکی از اولویت هاست و همیشه در حوزه های مختلف نظیر حمل و نقل جاده ای، خدمات عمرانی، انجام امور زیربنایی و... باید خدمات خوبی را به مردم ارائه کنیم، لذا ایجاد فضای مفرح و مناسب باید مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قابل دسترس بودن سواحل گیلان برای مردم استان های همجوار یکی از عوامل جذب مسافران است، از این رو مدیریت خاص خود را می طلبد، ادامه داد: باید از این آب و هوای خوب و طبیعت سرسبز باید برای مردم ما درآمد داشته باشد، به همین دلیل باید به ظرفیت سواحل توجه ویژه داسته باشیم.

فتح اللهی اضافه نمود: یکی از اهداف ما در جذب گردشگران اجرای طرح سالمسازی مناسب است که جزء برنامه های کاری ما قرار گرفته است.

وی اعلام کرد: از آنجایی که مهمان نوازی یکی از خصلت های بسیار خوب مردم گیلان است، برای مردم این دیار سخت است که به سبب شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا از مسافران بخواهیم که به گیلان و رشت مسافرت نکنند.

فرماندار رشت توضیح داد: با توجه به اینکه تعطیلات دهه محرم را در پیش داریم، پیش بینی می گردد که با سیل عظیمی از مسافران در سطح استان و شهرستان روبرو شویم این در حالیکه است شهرستان رشت از نظر شیوع ویروس کرونا در شرایط قرمز قرار گرفته است لذا باید برنامه ریزی های لازم جهت فعالیت طرح های ساماندهی سواحل انجام گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1125

به "قابل دسترس بودن سواحل گیلان یکی از عوامل جذب مسافران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابل دسترس بودن سواحل گیلان یکی از عوامل جذب مسافران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید