تور برزیل: عمل جراحی پله موفقیت آمیز بود، تکذیب یک شایعه درباره شرایط اسطوره فوتبال برزیل

به گزارش مجله تور یک روزه، کاپیتان پیشین تیم ملی برزیل برای برداشتن یک تومور از داخل بدنش تحت عمل جراحی نهاده شد که نتیجه این عمل رضایتبخش بوده است.

تور برزیل: عمل جراحی پله موفقیت آمیز بود، تکذیب یک شایعه درباره شرایط اسطوره فوتبال برزیل

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، پله، اسطوره فوتبال برزیل با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه هایاجتماعی اعلام نمود که عمل جراحی اجرا شده روی او برای برداشتن یک تومور از داخل روده عظیمش پیروزیت آمیز بوده و او نسبت به فرایند درمانش خوشبین است.

قهرمان سه دوره جام جهانی که هفته پیش در بیمارستان بستری شد، اعلام نمود در جریان معاینات و تست هایی که هفته گذشته روی او صورت گرفت، معین شده که در بدنش یک تومور وجود دارد و به همین علت این مرد 80 ساله مجبور شد زیر تیغ جراحان برود.

پله با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام که او را کنار عکسش با پیراهن پیراهن برزیل نشان می دهد، نوشت: من روز شنبه برای برداشتن یک تومور مشکوک در روده ام عمل جراحی شدم. این تومور هفته گذشته در جریان معاینات شناسایی شد. خوشبختانه من به جشن گرفتن پیروزی های عظیم در کنار شما عادت دارم. من این بازی را با هم با لبخندی بر لب و کلی خوشبینی نسبت به آینده و لذت بردن از زندگی ام با عشق به خانواده و دوستان پشت سر می گذارم.

در همین حال پله، شایعه ای که چند روز قبل درباره او منتشر و در آن اعلام شد اسطوره برزیلی ها در بیمارستان از حال رفته و غش نموده است را تکذیب کرد.

او در این باره هم نوشت: بچه ها، من غش نکردم و الان هم حالم بسیار خوب است. من فقط برای انجام معاینات عادی به بیمارستان آمده بودم چرا که از قبل از شیوع ویروس کرونا پیروز به انجام این کار نشده بودم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1740

به "تور برزیل: عمل جراحی پله موفقیت آمیز بود، تکذیب یک شایعه درباره شرایط اسطوره فوتبال برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: عمل جراحی پله موفقیت آمیز بود، تکذیب یک شایعه درباره شرایط اسطوره فوتبال برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید