صادقی: نباید پدیده را دست کم بگیریم، زمین حافظیه کیفیت فنی تیم ما را پایین می آورد

به گزارش مجله تور یک روزه، دروازه بان تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز بر این عقیده است که آنها نباید پدیده را به علت کسب نتایج ضعیف در شش بازی گذشته دست کم بگیرند.

صادقی: نباید پدیده را دست کم بگیریم، زمین حافظیه کیفیت فنی تیم ما را پایین می آورد

ایمان صادقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیمش در آستانه بازی با پدیده مشهد گفت: تیم ما خوشبختانه شرایط خوبی دارد. در بازی گذشته برابر سپاهان نتوانستیم خواسته های کادر فنی را در زمین پیاده کنیم، ولی دیگر آن شکست را فراموش کردیم و حالا دنبال جبران هستیم. امیدوارم با انجام یک بازی خوب و منطقی، سه امتیاز این بازی بیرون از خانه را بگیریم.

وی در خصوص نتایج ضعیف پدیده و اینکه شرایط بحرانی میزبان، می تواند شانس برد فجرسپاسی را افزایش دهد، خاطر نشان کرد: در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و شرایط هر مسابقه هم فرق دارد. اگر به فهرست پدیده نگاه کنید متوجه می شوید که فوتبافهرست های خوب و باتجربه ای در این تیم بازی می نمایند و شاید مسائل غیرفنی و حاشیه ای باعث شده است که آنها نتایج خوبی نگیرند. ما نباید پدیده را دست کم بگیریم و می دانیم که بازی سختی در مشهد خواهیم داشت.

دروازه بان تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز راجع به بازی های خانگی فجری ها و اینکه کیفیت زمین چمن استادیوم حافظیه صدای حریفان را درآورده است، گفت: باور کنید خودمان هم بابت این موضوع اذیت می شویم. فجر می خواهد روی زمین فوتبال بازی کند و زمین حافظیه کیفیت فنی تیم ما را پایین می آورد. امیدوارم مسئولان برای بهبود کیفیت زمین چمن کوشش نمایند یا اینکه زمین چمن استادیوم پارس را هر چه زودتر آماده نمایند تا در این استادیوم بازی کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1897

به "صادقی: نباید پدیده را دست کم بگیریم، زمین حافظیه کیفیت فنی تیم ما را پایین می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: نباید پدیده را دست کم بگیریم، زمین حافظیه کیفیت فنی تیم ما را پایین می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید