آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها از 20اسفند

به گزارش مجله تور یک روزه، تهران (پانا) - سخنگوی ستاد انتخابات کشور از شروع ثبت نام داوطلبان عضویت در شورای اسلامی شهر و روستا از 20 اسفند اطلاع داد.

آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها از 20اسفند

سیداسماعیل موسوی، دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت وگو با رادیو گفت وگو با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات کشور و استان ها گفت: پس از این اقدام، فرآیندهای مختلف انتخابات در حال سپری شدن است و با برنامه ریزی هایی که اجرا شده است، گام به گام به برگزاری انتخابات نزدیک می شویم.

وی به برنامه های پیش رو اشاره و اعلام کرد: نخستین برنامه این است که از 20 اسفند ثبت نام داوطلبان عضویت در شورای اسلامی شهر و روستا شروع می گردد. به دلیل شیوع کرونا برای ثبت نام از یک اپلیکیشن استفاده خواهد شد. البته فعلاً چون ثبت نام شروع نشده است، صرفاً داوطلبین می توانند آن را دانلود نمایند.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات ادامه داد: در صورتی که فرد نتواند به وسیله این اپلیکیشن ثبت نام کند، نسخه دسکتاپ آن را آماده می کنیم و افراد از رایانه هایشان می توانند اقدام به ثبت نام نمایند. اگر این هم کار نکند، دفاتر پیشخوان دولت هم برای ثبت نام می توان اقدام کرد. حتی در صورتی که دفاتر پیشخوان در دسترس نبود، افراد می توانند به فرمانداری ها مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1476

به "آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها از 20اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها از 20اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید