رستوارن تالاسا Thalassa Restaurant گوا , هندوستان

به گزارش مجله تور یک روزه، رستوران تالاسا Thalassa Restaurant گوا

رستوران تالاسا : در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران تصمیم گرفتیم تا سری به یکی از رستوران های شهر ساحلی گوا در هندوستان به نام تالاسا Thalassa Restaurant بزنیم قبل از معرفی این رستوران مختصری درباره گوا شرح خواهیم داد پس در ادامه با ما همراه باشید.

رستوارن تالاسا Thalassa Restaurant گوا , هندوستان

بلیط هواپیما در طاهاگشت

گوا نام شهری بندری و ایالتی در حاشیه جنوب غربی هندوستان است. گوا شامل بندر گوا و شهر گوای کهنه یا شهر قدیمی گوا در فاصله حدوداً 40 کیلومتری آن می باشد.

طبیعت گوا با تپه های بسیار سبز در کنار رودهای فراخ با کشتزارهای برنج، نخل های فراوان و سایر درختان گرمسیری جلوه بسیار زیبایی دارد. وسیع ترین سواحل و مراکز تفریحی ساحلی هند در گوا قرار گرفته است و این شهر سالانه از صدها هزار جهانگرد داخلی و خارجی پذیرایی می نماید. سواحل گوا پهناور بوده و آفتابی درخشان و زیبا دارد. 451 سال حکومت پرتغال بر این منطقه، باعث شده که تمام شهرها و حتی روستاهای گوا فرهنگی خاص داشته باشند.

رستوارن تالاسا Thalassa Restaurant

عوامل متعددی در رستوران تالاسا (Thalassa) وجود دارند که مشتریان هندی و غیر هندی را به سمت این رستوران سرازیر می نمایند؛ از جمله کیفیت و طعم بی نظیر غذاها. اما محبوب ترین ویژگی تالاسا چشم انداز فوق العاده دریاست که به خصوص در زمان غروب آفتاب هواداران بیشماری دارد.

به یاد داشته باشید که پیش از رفتن به تالاسا حتما از پیش برای خود میز رزرو کنید تا در ازدحام بیش از حد رستوران معطل نشوید، زیرا در زمان شلوغی، پیشخدمتان کمی به شما بی توجه خواهند بود. به هیچ وجه غروب آفتاب را از دست ندهید و سعی کنید با بی توجه به همهمه اطرافتان، از منظره پیش رو و طعم لذیذ غذا لذت ببرید

  • Address : Small Vagator, Ozran, Vagator, Goa 403509, India
  • آدرس : هند، گوا، ساحل واگاتور، تفرجگاه ساحلی اوزران، رستوران تالاسا
  • ساعت کاری : 8:30 - 01:00
  • سطح هزینه : میانگین 1500 روپیه (100 هزار تومان) برای دو نفر

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت

منبع: تاپ تراول
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 935

به "رستوارن تالاسا Thalassa Restaurant گوا , هندوستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوارن تالاسا Thalassa Restaurant گوا , هندوستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید