داودی: دو بازی تدارکاتی مقابل قطر به تیم ملی یاری زیادی خواهد نمود

به گزارش مجله تور یک روزه، بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران گفت: در فرصت باقیمانده، نقاط ضعف تیم را رفع خواهیم کرد و دو بازی تدارکاتی مقابل قطر نیز در این راه به ما یاری زیادی خواهد نمود.

داودی: دو بازی تدارکاتی مقابل قطر به تیم ملی یاری زیادی خواهد نمود

به گزارش خبرنگاران، آرن داودی، گارد رأس تیم ملی بسکتبال ایران در مورد پنجره پنجم انتخابی جام جهانی 2019 چین گفت: 2 بازی خیلی سخت در استرالیا و فیلیپین در زمین این دو کشور در پیش رو داریم. بازی های بسیار دشواری است و نبودن چند بازیکن کلیدی هم، شرایط ما را سخت تر می نماید ولی با داشتن چنین جوانانی، کوشش می کنیم تا جای خالی آنها را پر کنیم.

داودی ادامه داد: ما سعی می کنیم تا بازی خوبی مقابل استرالیا و فیلیپین ارائه کنیم و اصلاً به فکر نتیجه نیستیم ولی تا ثانیه آخر کوشش خواهیم کرد تا با پیروزی زمین را ترک کنیم.

گارد رأس تیم ملی گفت: تمرینات بازیکنان برای حضور در لیگ از مدت ها قبل شروع شده و همه ما با آمادگی بدنی خوب وارد اردوی تیم ملی شدیم. به همین خاطر نیازی به بدنسازی نداریم. در فرصت باقیمانده، نقاط ضعف تیم را رفع خواهیم کرد و دو بازی تدارکاتی مقابل قطر نیز در این راه به ما یاری زیادی خواهد نمود. شاهین طبع: بازیکنانی که تیم ملی را قابل دانسته اند به اردو آمده اند، تصمیمات من به صلاح بسکتبال است

وی توضیح داد: ما برای صعود به جام جهانی 2019 باید حداقل یک برد در 2 بازی پیش رو داشته باشیم تا برای بازی های بعدی در تهران، خیالمان راحت باشد. تمرکز روی نقاط ضعف باعث زیاد شدن حاشیه ها می گردد که اصلاً به سود تیم ملی نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 97

به "داودی: دو بازی تدارکاتی مقابل قطر به تیم ملی یاری زیادی خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داودی: دو بازی تدارکاتی مقابل قطر به تیم ملی یاری زیادی خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید