حمایت از احداث هتل های 5ستاره در اردبیل

به گزارش مجله تور یک روزه، سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: از احداث هتل‌های پنج‌ستاره در این استان قویا حمایت می‌شود.

حمایت از احداث هتل های 5ستاره در اردبیل

به گزارش خبرنگاران به‌نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی امروز سه شنبه 2 مرداد 97 در جمع فعالان گردشگری شهرستان سرعین تصریح کرد: احداث مراکز اقامتی و به ویژه هتل های چهار و پنج ستاره در تمام شهرها مورد حمایت است.

او افزود: به ویژه در شهرستان های گردشگر پذیر از جمله سرعین احداث هتل های استاندارد مورد حمایت است؛ چرا که وجود مراکز اقامتی استاندارد می تواند منجر به جذب و ماندگاری گردشگران شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل ادامه داد: از سویی وجود مراکز اقامتی استاندارد فرصتی برای جذب گردشگران خارجی است.

فلاحی خواستار مشارکت بخش خصوصی در معرفی جاذبه های گردشگری اردبیل در سطح ملی و بین المللی شد و تاکید کرد: انتظار می رود بخشی از توان بخش خصوصی معطوف به معرفی جاذبه ها به ویژه جهت جذب گردشگران از دو کشور همسایه جمهوری آذربایجان و ترکیه شود.

او ادامه داد: همچنین ضروری است بخش خصوصی با بهره گیری از فرصت های سرمایه گذاری شهرستان ها در تقویت تاسیسات گردشگری مشارکت کند.

منبع: chtn.ir
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 5

به "حمایت از احداث هتل های 5ستاره در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از احداث هتل های 5ستاره در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید