بزرگترین جزیره در یک دریاچه واقع در کانادا

به گزارش مجله تور یک روزه، کانادا کشوری با دریاچه های متعدد است. در واقع، کانادا بیش از 2 میلیون دریاچه دارد. اما کدام دریاچه بزرگترین جزیره را دارد؟ پاسخ این سوال جزیره باچاوانا (Batchawana Island) در دریاچه سوپریور (Lake Superior) است. جزیره باچاوانا با مساحت 5200 هکتار، بزرگترین جزیره خصوصی در آمریکای شمالی است.

بزرگترین جزیره در یک دریاچه واقع در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

جزیره باچاوانا در حدود 45 کیلومتری شمال شهر Sault Ste. Marie در انتاریو قرار دارد. این جزیره به دلیل جنگل های سرسبز، سواحل زیبا و حیات وحش متنوع خود شناخته شده است. در جزیره باچاوانا می توانید انواع حیواناتی مانند گوزن شمالی، گرگ، خرس سیاه، روباه و خرگوش را ببینید. همچنین در این جزیره پرندگان متعددی از جمله عقاب، جغد و غاز زندگی می کنند.

جزیره باتچاوانا دارای تاریخچه‌ای غنی است. این جزیره در ابتدا محل سکونت بومیان آمریکایی بود. در اوایل قرن نوزدهم، جزیره توسط مهاجران اروپایی خریداری شد و برای کشاورزی و معدن استفاده می‌شد. در سال 1924، جزیره باتچاوانا توسط یک تاجر آمریکایی به نام جیمز آردی مورفی (James A. Murphy) خریداری شد. مورفی جزیره را به یک مزرعه شکار خصوصی تبدیل کرد و خانه‌ای مجلل در آن ساخت.

جزیره باتچاوانا در سال 1962 توسط دولت کانادا خریداری شد، اما مورفی تا سال 1972 به زندگی در جزیره ادامه داد. پس از مرگ مورفی، جزیره باتچاوانا به یک منطقه حفاظت شده تبدیل شد. در سال 1992، جزیره به مالکیت خصوصی بازگشت و برای فروش گذاشته شد.

امروزه، جزیره باچاوانا یک مقصد گردشگری محبوب است. گردشگران می توانند در جزیره باچاوانا به فعالیت هایی مانند پیاده روی، کمپینگ، ماهیگیری و قایق سواری بپردازند. همچنین در جزیره باچاوانا تعدادی اقامتگاه وجود دارد که گردشگران می توانند در آنها اقامت کنند.

جاذبه‌های گردشگری جزیره باتچاوانا

جزیره باتچاوانا دارای جاذبه‌های گردشگری متعددی است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنگل‌های متراکم: جزیره باتچاوانا دارای جنگل‌های متراکم و دست‌نخورده‌ای است که زیستگاه گونه‌های مختلفی از حیوانات و گیاهان است.
  • سواحل زیبا: جزیره باتچاوانا دارای سواحل زیبا و شنی است که مکان مناسبی برای شنا، آفتاب گرفتن و پیاده‌روی است.
  • دریاچه‌های متعدد: جزیره باتچاوانا دارای دریاچه‌های متعددی است که مکان مناسبی برای ماهیگیری، قایق‌سواری و سایر تفریحات آبی است.
  • خانه جیمز آردی مورفی: خانه جیمز آردی مورفی، تاجر آمریکایی که جزیره باتچاوانا را در اوایل قرن بیستم به یک مزرعه شکار خصوصی تبدیل کرد، یکی از جاذبه‌های گردشگری این جزیره است. این خانه مجلل در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار ندارد، اما همچنان بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می‌کند.

فعالیت‌ها در جزیره باتچاوانا

جزیره باتچاوانا مکان مناسبی برای انجام فعالیت‌های مختلفی مانند طبیعت‌گردی، ماهیگیری، قایق‌سواری، شنا و آفتاب گرفتن است. همچنین می‌توانید از خانه جیمز آردی مورفی بازدید کنید و با تاریخچه این جزیره آشنا شوید.

اقامت در جزیره باتچاوانا

در جزیره باتچاوانا امکانات اقامتی محدودی وجود دارد. تنها یک اقامتگاه در جزیره وجود دارد که دارای 10 اتاق است. همچنین می‌توانید در کمپ‌های جزیره اقامت کنید.

جاذبه های گردشگری جزیره باتچاوانا

جزیره باتچاوانا دارای چندین جاذبه گردشگری است، از جمله:

  • ساحل باتچاوانا: این ساحل زیبا با شن های سفید و آب زلال، مکان مناسبی برای شنا، آفتاب گرفتن و پیاده روی است.
  • آبشارهای باتچاوانا: این آبشارهای زیبا در بخش شمالی جزیره قرار دارند.
  • پارک استانی باتچاوانا: این پارک استانی دارای جنگل های انبوه، تپه های کم ارتفاع و ساحل های شنی است.
  • مسیر پیاده روی باتچاوانا: این مسیر پیاده روی 10 کیلومتری از طریق جنگل های انبوه و ساحل های جزیره می گذرد.

دسترسی به جزیره باتچاوانا

برای دسترسی به جزیره باتچاوانا، باید از طریق شهر Sault Ste. Marie یک قایق اجاره کنید. سفر با قایق از Sault Ste. Marie به جزیره باتچاوانا حدود 45 دقیقه طول می کشد.

نحوه دسترسی به جزیره باتچاوانا

تنها راه دسترسی به جزیره باتچاوانا از طریق قایق یا هیدروپلن است. می‌توانید از Sault Ste. Marie قایق یا هیدروپلن اجاره کنید و به جزیره بروید.

نکاتی در مورد سفر به جزیره باتچاوانا

  • جزیره باتچاوانا یک منطقه حفاظت شده است و باید به قوانین و مقررات آن احترام بگذارید.
  • در جزیره امکانات محدودی وجود دارد، بنابراین قبل از سفر باید وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید.
  • جزیره باتچاوانا دارای جنگل‌های متراکم و دریاچه‌های متعددی است، بنابراین باید مراقب حیوانات وحشی باشید.
  • اگر قصد دارید در جزیره کمپ بزنید، باید از قبل مجوز لازم را از اداره پارک‌های ملی کانادا دریافت کنید.
انتشار: 2 آبان 1402 بروزرسانی: 2 آبان 1402 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2015

به "بزرگترین جزیره در یک دریاچه واقع در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین جزیره در یک دریاچه واقع در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید