جاسوسی از تیم مورینیو ممنوع!

به گزارش مجله تور یک روزه، ژوزه مورینیو در آستانه ملاقات فردای تیمش مقابل تورینو شرایط تمرین جالوروسی را تغییر داد.

جاسوسی از تیم مورینیو ممنوع!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، درحالیکه نبرد برای قرار گرفتن در چهار رتبه اول جدول سری آ و کسب سهمیه چمپیونزلیگ داغ شده است ژوزه مورینیو نمی خواهد گرفتن سهمیه برای جالوروسی را به شانس واگذار کند.

روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت امروز گزارش داد که این سرمربی پرتغالی در جلسه اخیر تمرین تیمش تغییراتی عمدی ایجاد نموده چرا که نگران جاسوسی حریفان و به خصوص تورینو از تیمش است. بر اساس این گزارش مورینیو در تمرین امروز تیمش از چندین ترکیب مختلف در تمرینهای تاکتیکی استفاده کرد تا جاسوس های احتمالی تورینو را گمراه کند.

مورینیو نگران است که ایوان یوریچ، سرمربی تورینو، افرادی را برای جاسوسی از جلسات تمرینی تیمش فرستاده باشد. در گزارش کوریره دلو اسپورت ادعا شده که مورینیو نگران فعالیت میکه له اورکیو، رئیس استعدادیابی تورینو است و اعتقاد دارد او در گذشته هم سعی نموده از تمرینات رم جاسوسی کند.

گذشته از تغییرات عمدی در روند تمرینات مورینیو و کادر فنی اش دور تا دور زمین تمرین را با بنرهای اسپانسر باشگاه پوشاندند تا زاویه احتمالی برای عکاسی یا فیلمبرداری از تمرین شان را بسته تر نمایند. مورینیو به این تمهیدات هم اکتفا نکرد و دستیار خود نونو سانتوس را فرستاد تا در اطراف مجموعه تمرینی رم قدم بزند و جاسوس های احتمالی را در اطراف شناسایی کند.

رم در حال حاضر برای قرار گرفتن در چهار رتبه اول جدول با اینتر، میلان و آتالانتا در رقابت است. درحالیکه 10 هفته تا سرانجام فصل سری آ به جای مانده شاگردان مورینیو در حال حاضر در رتبه پنجم قرار دارند و البته امتیازشان با اینتر که در رتبه چهارم قرار گرفته است مساوی است. جالوروسی با میلان که در رتبه سوم جدول ایستاده هم تنها یک امتیاز فاصله دارد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 فروردین 1402 بروزرسانی: 19 فروردین 1402 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2190

به "جاسوسی از تیم مورینیو ممنوع!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاسوسی از تیم مورینیو ممنوع!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید