جاذبه های مکزیک که شگفت زده تان می کند!

به گزارش مجله تور یک روزه، مکزیک، کشوری با تمدن کهن، فرهنگی خاص و پیشنیه ای تاریخی است. در مکزیک تضادهای جالبی را می بینید. از سواحل معروف آن گرفته تا معماری های تاریخی که در کنار ظاهری مدرن از شهر، قرار گرفته اند، همگی تضادی جالب و جاذبه های مکزیک را کنار هم تشکیل داده اند. مکزیکوسیتی پایتخت مکزیک، یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرهای مکزیک است که بیش از 1700 محله رنگارنگ دارد. در این مقاله، با 8 جاذبه شگفت انگیز که در مکزیک می توان دید، آشنا شوید.

جاذبه های مکزیک که شگفت زده تان می کند!
  1. صحرای باخا کالیفرنیا (Baja California Desert)

صحرایی شگفت انگیز که با دیدنش، انگشت به دهان می مانید. باها یا باخا صحرایی در ایالفت کالیفرنیا در مکزیک است که در غرب این کشور قرار گرفته است. کویر باخا، به خاطر درخت های بلند کاکتوس و نقاشی هایی که روی زمین این صحرا، ایجاد می شود، مشهور است. رودخانه های کویری که از تالاب سان ایگناسیو جریان پیدا می کنند، بر روی زمین، ساختاری از انشعابات رود را به وجود می آورد که اگر از بالا نگاه کنید، تصویری از یک درخت را مشاهده می کنید. این کویر شگفت انگیز، از دیدنی های مکزیک است که همچنان دست نخورده باقی مانده است.

  1. سوسوکوتلن، اوآخاکا

سنت عزاداری در این منطقه، بسیار تماشایی است و از جاذبه های مکزیک برای جهانگرد ها محسوب می شود. به ویژه اگر در روز 31 اکتبر، به این منطقه شگفت انگیز بروید، شاهد برگزاری کارناوال ویژه ای خواهید بود. در این منطقه، هزاران گل و شمع، همراه با مردمی که یاد و خاطره مردگانشان را زنده نگه داشته اند، وجود دارند. سوسوکوتان از دیدنی های مکزیک است که در سفر به مکزیک نباید آن را از دست داد.

  1. پارک لاس پوزاس، زیلیتلا

Las Pozas یکی از محبوب ترین و دیدنی ترین نقاط جهان است که همچون سرزمین عجایب، شگفت انگیز است. مجسمه های سورئالی که در این منطقه قرار گرفته اند همراه با ترکیب زیبایی از طبیعت، منظره خارق العاده ای را ایجاد کرده است که تماشای آن، بی نهایت لذت بخش است. مجسمه ها و سنگ واره های که در این پارک قرار گرفته، شما را به دل فیلم های تخیلی و گاهی هم ترسناک می برد. از این رو پارک لاس پوزاس از جاذبه های مکزیک است که تماشای آن را به ویژه در تاریخ ذکر شده، نباید از دست داد.

  1. موزه زیر آب شهر کانکون

تماشای موزه ها به تنهایی جالب توجه است، حال تصور کنید که در شهر آفتابی کانکون، برای تماشای موزه ای، به زیر آب های شفاف و درخشان بروید. موزه کانکون از مشهورترین جذبه های زیر آب در جهان است که برای حفظ صخره های دریایی ساخته شده است. مجسمه ساز معروفی به نام جیسون تیلور مجسمه هایی را بدین منظور زیر آب نصب کرده است. این مجمسمه ها که نمادی از تجمع انسانی است، با تجهیزاتی همچون غواصی یا استفاده از قایق های کف شیشه ای، قابل مشاهده است و امروزه یکی از دیدنی ترین جاذبه های مکزیک را تشکیل داده است.

  1. آتشفشان فعال پوپوکاتپتل

این آتشفشان که در مکزیکو سیتی قرار گرفته است، یکی از فعال ترین آتشفشان های جهان است که گدازه های آن هر از گاهی به بیرون راه پیدا می کند. با این حال، راهبان مکزیکی، صومعه هایی را در جهت این آتشفشان ساخته اند. این صومعه ها، امروزه یکی از مکان های شگفت انگیز و دیدنی در مکزیک را برای جهانگردان شجاع، ایجاد کرده است.

  1. معبد کوکولکان Kukulcan

ال کاستیلو که به معبد کوکولکان هم شهرت دارد، یکی از مشهورترین جاذبه های مکزیک است که از دوره مایا به جای مانده است. به نظر می رسد که این هرم، در قرن نهم تا دوازدهم میلادی ساخته شده باشد. این هرم، به واسطه چرخه نجومی خود، مشهور است و سالانه، هزاران جهانگرد را به سمت خود می کشاند. در طول شبانه روز، دو مرتبه، سایه ای مارشکل روی 365 پله هرم تشکیل می شود که هر کدام، نشاندهنده یکی از روزهای سال است. درواقع شما با تقویمی جذاب، در این منطقه روبرو هستید.

  1. سینوتی مقدس، چیچن ایتزا

گودال شگفت انگیزی که در این نقطه قرار گرفته است، جزو مقدس ترین مکان ها برای مکزیکی ها به شمار می رود. زائرینی که به این منطقه می آمدند با خود، اشیای قیمتی و گاهی حتی انسان هایی را برای قربانی کردن به درگاه خداوند، می آوردند. امروزه این مکان شگفت انگیز مکانی برای شنا کردن و لذت بردن از یک روز آفتابی است.

  1. مکزیکو سیتی

پایتخت مکزیک، به تنهایی یکی از شگفت انگیزترین مکان های دیدنی مکزیک را تشکیل داده است. در مرکز تاریخی این شهر، معماری های تاریخی و باغ های شناوری که به ثبت جهانی یونسکو رسیده اند، را تماشا می کنید. در قلب تپنده مکزیک، موزه های هنری شگفت انگیزی را تماشا می کنید که همیشه، مملو از بازدیدکنندگان است.

https://credit-n.ru/zaymyi-next.html

منبع: سفرمی
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1178

به "جاذبه های مکزیک که شگفت زده تان می کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های مکزیک که شگفت زده تان می کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید