تکلیف وزارت ورزش به فدراسیون ها؛ حقوق تان را در سامانه ثبت کنید

به گزارش مجله تور یک روزه، سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و اقتصادی وزارت ورزش گفت: تمام فدراسیون ها مکلف به ثبت حقوق و دستمزد در سامانه هستند.

تکلیف وزارت ورزش به فدراسیون ها؛ حقوق تان را در سامانه ثبت کنید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، امیرحسین مطلبی سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و اقتصادی وزارت ورزش، در نشست مسئولان ورزش با روسای فدراسیون ها گفت: دوستان با هماهنگی با معاونت قهرمانی ساختار خود را به این معاونت ارسال نمایند. ساختار که تایید گردد؛ براساس آن تعداد قراردادها با کارکنان تعیین می گردد. تمام فدراسیون ها مکلف به ثبت حقوق و دستمزد در سامانه هستند و تمام فدراسیون ها تقریبا همکاری لازم را داشتند. در صورتی که فدراسیون ها این کار را انجام ندهند، یک ماه به آنها فرصت داده شده است، چون می خواستند آن بخش از اعتبارات مسدود گردد.

براساس اعلام مطلبی، فدراسیون های پزشکی، ناشنوایان و دوومیدانی بیشترین عدم ثبت نامی را در این سامانه داشتند.

بعلاوه ژاله فرامرزیان معاون پیشین وزیر ورزش در مورد اعتبارات توضیحاتی را ارائه داد. وی که بازنشسته شده، امروز در نشست حضور داشت و گفت: 60 درصد تفاهمی که داشتیم، پرداخت شد. 400 میلیارد برای موضوع قهرمانی بوده که می توان به پرداخت پاداش ها اشاره نمود. بیش از 50 نامه به دولت دادیم و قول گرفتیم 2 ماه به جامانده منابعی از سمت وزارت خانه پرداخت گردد. علاقه مند بودیم این پول به فدراسیون ها برسد، اما شنبه صبح به حساب فدراسیون ها واریز می گردد و تا انتها سال براساس تفاهم نامه ای که هست، در کوشش هستیم 2، 3 بار تخصیص داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1992

به "تکلیف وزارت ورزش به فدراسیون ها؛ حقوق تان را در سامانه ثبت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف وزارت ورزش به فدراسیون ها؛ حقوق تان را در سامانه ثبت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید