توسعه زیرساختهای گردشگری روستای گلستان در بوشهر

به گزارش مجله تور یک روزه، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، توسعه زیرساختهای گردشگری روستای گلستان در بوشهر صورت می گیرد.

توسعه زیرساختهای گردشگری روستای گلستان در بوشهر

اسماعیل سجادی منش در بازدید میدانی که به همراه معاون میراث فرهنگی استان از روستای گلستان داشت گفت: روستای ساحلی گلستان یکی از روستاهای هدف توریستی در استان بوده و نیازمند توسعه زیرساخت ها است.

مدیرکل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان بوشهر اضافه نمود: ما در کنار تقویت زمینه توریستی در این روستا و انجام طرح مطالعاتی ساماندهی ساحل آمادگی اعطای مجوز برای 4 اقامتگاه بودمگردی در این نقطه را نیز داریم.

او ادامه داد: یکی از راهکارهای جذب توریست معرفی آثار تاریخی ارزشمند بوده و با توجه به وجود تپه تاریخی گلستان که مربوط به دوره ساسانی بوده، کار پرونده سازی برای ثبت این اثر را برای امسال در دستور کار داریم و این موضوع می تواند زمینه ساز جذب توریست در این روستا باشد.

نصرالله ابراهیمی، معاون میراث فرهنگی استان بوشهر در انتها این بازدید بیان نمود: از دیگر برنامه های ما در این روستا ثبت میراث ناملموس بوده که بنا به درخواست شورا و دهیار این موضوع را نیز دنبال خواهیم کرد.

منبع: همگردی
انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2045

به "توسعه زیرساختهای گردشگری روستای گلستان در بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه زیرساختهای گردشگری روستای گلستان در بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید