تبدیل سیلو غلات به هتل و برج مسکونی در کانادا!

به گزارش مجله تور یک روزه، ساختمان پایانه غلات کالینگ وود در سال 1929 ساخته شد و به مدت 13 روز بتن به طور مداوم روی یک چارچوب ساختاری چوبی ریخته می شد تا به ارتفاع 180 فوت (تقریبا 54 متر) برسد...

تبدیل سیلو غلات به هتل و برج مسکونی در کانادا!

خبرنگاران - از پروژه های دانشجویی تا طرح های توسعه ای بزرگ، سیلوهای غلات همیشه منبع الهام بخشی برای معماران بوده اند. تازهترین نمونه در این زمینه طرح بازسازی یک پایانه غلات قدیمی با عمر تقریبا یک قرن در شهر کالینگ وود، کانادا است. این پایانه غلات قرار است طی یک طرح بلندپروازانه در نهایت به یک هتل و ساختمان مسکونی تبدیل گردد.

تبدیل پایانه غلات کالینگوود به یک هتل مدرن

ساختمان پایانه غلات کالینگ وود در سال 1929 ساخته شد و به مدت 13 روز بتن به طور مداوم روی یک چارچوب ساختاری چوبی ریخته می شد تا به ارتفاع 180 فوت (تقریبا 54 متر) برسد. پس از 64 سال استفاده برای ذخیره سازی و دسته بندی غلات کانادا، فعالیت این مجموعه در سال 1993 متوقف شد و چهار سال بعد به وسیله شهر خریداری شد.

تبدیل چنین سازه بزرگ قدیمی به یک هتل و ساختمان مسکونی چالشی واقعی خواهد بود و شامل رسیدگی به مسائل ایمنی مانند سقوط بتن، سقف آسیب دیده و نگرانی های ساختاری می گردد.

پنجره هایی در نمای بتنی نصب خواهند شد تا نور طبیعی به فضای داخلی راه یابد و امکان دسترسی نیز باید به اندازه زیادی بهبود یابد.

در برنامه اولیه پیش بینی شده است که ساختار استوانه ای سیلوها برای ساخت اتاق های هتل بکار گرفته شوند. بخش مستطیلی بالای سیلوها نیز به بخشی در دسترس عموم با یک رستوران، تراس های بیرونی، فضای سبز و منظره ها عالی از محیط اطراف تبدیل خواهد شد. یک برج مسکونی کاملا تازه نیز بالای آن ساخته خواهد شد.

این پروژه زیر نظر استریت کار دولوپمنتس (Streetcar Developments) و دریم آنلیمیتد کرپ (Dream Unlimited Corp) دنبال می گردد و بخشی از یک برنامه توسعه بزرگ تر در منطقه ساحلی کالینگ وود است که شامل خانه سازی، فضای خرده فروشی و مسیرهای پیاده روی می گردد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 22 فروردین 1402 بروزرسانی: 22 فروردین 1402 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2192

به "تبدیل سیلو غلات به هتل و برج مسکونی در کانادا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل سیلو غلات به هتل و برج مسکونی در کانادا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید