برترین بازی سودوکو برای اندروید؛ یاری به تقویت تمرکز و حافظه

به گزارش مجله تور یک روزه، کمتر کسی است که تا به امروز به سراغ بازی سودوکو نرفته باشد. بسیاری از افراد در گذشته این بازی را روی کاغذ و روزنامه و مجله ها انجام می دادند ولی حالا همچون بقیه بازی ها و مواردی که وارد گوشی های موبایل ما شده اند، بازی سودوکو نیز برای گوشی های موبایل عرضه شده است. این بازی یک معمای منطقی است و شما برای حل کردن این معما احتیاج به دانش ریاضیات نخواهید داشت و به همین علت افراد برای تقویت هوش و یادگیری صبر و تمرکز به سراغ سودوکو می آیند. پس ما در این مطلب به سراغ معرفی هفت بازی سودوکو برای اندروید می رویم. حال قبل از هر چیزی اگر شما هم به فکر خرید یک گوشی موبایل نو با قیمتی بسیار مناسب و البته گارانتی معتبر هستید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

برترین بازی سودوکو برای اندروید؛ یاری به تقویت تمرکز و حافظه

برترین بازی سودوکو برای اندروید کدام است؟

بازی سودوکو علاوه بر ارتقاء توانایی های شناختی، می تواند به بهبود حافظه و تقویت مهارت حل مسئله نیز یاری کند. از طرف دیگر بازی سودوکو می تواند به عنوان یک فعالیت آرام بخش به صورت روزمره مورد استفاده قرار گیرد و در مجموع باعث بهبود کلی کیفیت زندگی ما انسان ها گردد. سودوکو یک مربع 9 در 9 است که به 9 مربع 3 در 3 نیز تقسیم شده است. شما برای حل معما در این بازی تنها باید به 3 قانون احترام بگذارید که این قوانین عبارتند از:

قانون اول: در هر سطر از جدول مربع اصلی (9 در 9) باید اعداد 1 تا 9 را بدون تکرار هیچ یک از ارقام قرار دهید.

قانون دوم: در هر ستون از جدول مربع اصلی (9 در 9) باید اعداد 1 تا 9 را بدون تکرار هیچ یک از ارقام قرار دهید.

قانون سوم: در مربع های کوچک تر (3 در 3) باید اعداد 1 تا 9 بدون تکرار قرار گرفته باشند.

اگر قانون شماره سه وجود نداشت این بازی بسیار ساده و شاید هم غیر منطقی به نظر می رسید ولی با وجود این قانون شما به سادگی نمی توانید معما را حل کنید و باید با صبوری و تمرکز بالا به سراغ آن بروید. در عین حال بعضی از افراد زمانی که تمرکز کافی برای انجام کارهای خود را ندارند به سراغ این بازی می آیند تا بتوانند تمرکز خود را جمع نمایند و سپس به سراغ باقی کارها بروند. اکنون بهتر است که به سراغ معرفی و آنالیز برترین نرم افزار بازی سودوکو اندروید برویم. بنابراین هفت بازی سودوکو پرطرفدار عبارتند از:

1) Sudoku: Number Match Game

این بازی سودوکو اندروید رایگان است و تا به امروز فقط در گوگل پلی استور بیش از 10 میلیون باز دانلود شده که این عدد به تنهایی پرطرفدار بودن برنامه را به ما اثبات می نماید. اندازه دشواری این بازی به 5 سطح تقسیم شده تا هر شخصی با توجه به احتیاج و راحتی خود هر یک از این سطح ها را انتخاب کند. به همین علت این بازی حتی برای یک فرد حرفه ای نیز هیچ وقت تکراری نخواهد شد.

اگر تجربه زیادی در این بازی ندارید و تازه می خواهید آن را آغاز کنید، بهتر است که به سراغ سطح اول و آسان آن بروید. در بروزرسانی نو این اپلیکیشن، تصاویر پس زمینه مجذوب کننده تر و در عین حال آرامش بخش تر شده اند تا شما از این بازی نهایت لذت را ببرید و تمرکز کردن نیز برای شما راحت تر باشد. پس همین حالا برای دانلود این بازی سودوکو اندروید از دکمه های زیر یاری بگیرید.

2) Sudoku.com - Classic Sudoku

یکی از برترین بازی های سودوکو اندروید را Sudoku.com ارائه می نماید. این بازی تا به امروز بیش از 50 میلیون بار از گوگل پلی استور دانلود شده است. شما در ابتدای بازی باید از بین 6 سطح سریع، آسان، میانه، سخت، حرفه ای و فوق حرفه ای یک مورد را انتخاب کنید تا معما بر اساس احتیاج و علاقه شما طراحی گردد. دقت داشته باشید که شما می توانید از این اپلیکیشن هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین بهره ببرید.

این بازی سودوکو اندروید رایگان است و شما برای استفاده از آن احتیاج به پرداخت هیچ هزینه ای نخواهید داشت. این اپلیکیشن هر روز چالش های مختلفی را برای کاربران خود طراحی می نماید تا کاربران بتوانند با حل کردن این چالش ها برای خود امتیاز جمع نمایند. از طرف دیگر این کار باعث می گردد که کاربران هر روز مقداری از زمان خود را به این بازی اختصاص دهند تا در نهایت هوش آن ها تقویت گردد و تمرکز بیشتری برای کارهای روزانه خود داشته باشند.

3) Sudoku Fun

یکی از مهم ترین دلایلی که افراد در میان این همه بازی سودوکو برای اندروید به سراغ این اپلیکیشن می روند، نوع طراحی جدول ها و مجذوب کنندهیت رنگ آن هاست. این اپلیکیشن نیز مانند موارد قبلی 5 سطح مختلف را به کاربران خود ارائه می نماید تا هیچ وقت بازی کردن برای آن ها تکراری نگردد. از طرف دیگر نوع قرار گرفتن اعداد بر روی جداول در این بازی بسیار جالب تر از اپلیکیشن های قبلی است. پس اگر شما هم در پی یک بازی سودوکو برای اندروید هستید که هم رایگان باشد و هم رابط کاربری مجذوب کنندهی داشته باشد، همین حالا با یاری گزینه های زیر این بازی را دانلود کنید.

4) Sudoku - Classic Brain Puzzle

اگر شما هم بازی سودوکو را به خوبی بلد نیستید و یا به هر علت دوست دارید که یک بار آن را به صورت اصولی یاد بگیرید، پس این اپلیکیشن مختص شماست. در ابتدا برای خود یک نام مستعار انتخاب کنید و سودوکو را به صورت مرحله به مرحله آموزش ببینید. شاید بتوان این برنامه را برترین بازی سودوکو اندروید نامید که در عین حال سودوکو را آموزش نیز می دهد.

همه چیز در این برنامه رایگان است و شما تنها در بعضی از موارد باید تبلیغات مختلف را تماشا کنید. در نهایت نیز پس از یادگیری کامل این بازی باید از بین 8 سطح ارائه شده، یک مورد را با توجه به مهارت و احتیاج و بعلاوه علاقه خود انتخاب کنید. به همین سادگی شما می توانید از یک بازی سودوکو اندرویدی نهایت لذت را ببرید. دکمه های زیر به شما یاری می نمایند تا این بازی را دانلود کنید.

5) Killer Sudoku - Sudoku Puzzles

Killer Sudoku جزو آن دسته از بازی هایی است که در حین بازی ترفندهای مختلفی را به شما آموزش می دهد. شاید در نگاه اول و با خواندن نام این بازی تصور کنید که تمامی مراحل آن بسیار سخت هستند و شاید برای همه افراد مناسب نباشد، ولی بهتر است بدانید که این بازی سودوکو اندروید علاوه بر مراحل سخت، مراحل بسیار ساده ای نیز دارد که شما در حین بازی کردن، موارد مختلفی را یاد بگیرید.

بازی Killer Sudoku بیش از 5000 معمای سودوکو دارد و به گفته توسعه دهندگانش هر هفته 100 معمای نو به موارد قبلی اضافه می گردد. از دیگر مزایای این بازی باید به حالت ذخیره اتوماتیک بازی اشاره نمود که باعث می گردد شما در هر زمانی که احتیاج داشتید، به راحتی بازی را ببندید و هر وقت که برنامه را باز کردید، بتوانید بازی قبلی خود را ادامه دهید. دکمه های زیر به شما یاری می نمایند تا این بازی را به صورت رایگان دانلود و بهره ببرید.

6) Sudoku - The Clean One

احتمالا شما هم با تماشا تصاویر این بازی محو زیبایی و مجذوب کنندهیت جدول های سودوکو آن شده اید. سازندگان این بازی در وهله اول به سراغ هیجان انگیزتر کردن بازی سودوکو رفته اند و به همین علت جدول های ارائه شده در این بازی نسبت به بقیه بازی ها کمی متفاوت هستند. نکته جالب تر ماجرا این است که شما به راحتی می توانید رنگ جدول ها را نیز با توجه به علاقه خود تغییر دهید.

حالت ذخیره اتوماتیک نیز به این بازی اضافه شده تا شما به راحتی و در هر زمانی که دوست داشتید با خیال راحت برنامه را ببندید و و در آینده بتوانید همین بازی را ادامه دهید. اندازه دشواری سودوکو در این برنامه به 5 سطح مختلف تقسیم شده است. بازی Sudoku - The Clean One کاملا رایگان است و شما می توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین از آن بهره ببرید. شما می توانید برای دانلود این بازی از دکمه های زیر یاری بگیرید.

7) Sudoku Game - Daily Puzzles

اگر در پی زیبایی جداول سودوکو نیستید ولی در عین حال کیفیت معماها و بعلاوه امکاناتی که در کنار بازی سودوکو در اختیار شما قرار داده می گردد، برای شما اهمیت زیادی دارد، احتمالا Sudoku Game - Daily Puzzles برای شما مناسب خواهد بود. به عنوان اولین مزیت این اپلیکیشن باید بدانید که اگر بازی برای شما خیلی سخت باشد ولی هنوز هم دوست داشته باشید آن را ادامه دهید، به راحتی می توانید به سراغ گزینه های یاریی در بازی بروید.

از طرف دیگر شما می توانید برای خود چالش های مختلفی را ایجاد کنید. به عنوان مثال شما می توانید برای خود در بازی تایمر قرار دهید و یا تعداد حرکات خود را محدود کنید. این بازی کاملا رایگان است و شما می توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین از آن بهره ببرید. در عین حال با حل کردن چالش های روزانه برای خود امتیاز جمع خواهید کرد. پس برای دانلود این بازی مجذوب کننده همین حالا روی دکمه های زیر ضربه بزنید.

سخن پایانی

هدف ما در این مطلب معرفی برترین نرم افزار بازی سودوکو اندروید بود. پس در ابتدا قوانین بازی سودوکو را با هم مرور کردیم و سپس به سراغ معرفی هفت مورد از برترین بازی های سودوکو اندروید رفتیم. در عین حال اگر شما سودوکو را به خوبی بلد نیستید، باید به سراغ اپلیکیشن هایی بروید که این بازی را به شما آموزش می دهند که ما در این مطلب دو مورد از این اپلیکیشن ها را نیز معرفی کردیم. از طرف دیگر دقت داشته باشید که همواره در هر بازی سودوکو سطح خود را در نظر بگیرید و با توجه به سطح فعلی خود، بازی را در برنامه مورد نظر آغاز کنید. حال از نظر شما برترین بازی سودوکو اندروید کدام است و به چه علت این اپلیکیشن را انتخاب نموده اید؟ شما بعلاوه می توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر کاربران خبرنگاران مگ در میان بگذارید.

منبع: خبرنگاران مگ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 دی 1402 بروزرسانی: 4 دی 1402 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2265

به "برترین بازی سودوکو برای اندروید؛ یاری به تقویت تمرکز و حافظه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین بازی سودوکو برای اندروید؛ یاری به تقویت تمرکز و حافظه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید