بلیزارد بازی های خود را به استیم می آورد؛ اورواچ 2 اولین بازی است

به گزارش مجله تور یک روزه، شرکت بلیزارد (Blizzard) پس از نهایی شدن مراحل خرید به وسیله مایکروسافت در حالت تغییرات زیادی است. یکی از این تغییرات انتقال عناوین بازی به فروشگاه استیم (Steam) است. همانطور که می دانید اکتیویژن بلیزارد (Activision - Blizzard) فروشگاه و لانچر مخصوص خود به نام بتل نت (Battle.net) را داشت. حال اینطور که به نظر می رسد عناوین بازی این شرکت روی هر دو فروشگاه موجود خواهد شد.

بلیزارد بازی های خود را به استیم می آورد؛ اورواچ 2 اولین بازی است

با توجه به تغییری که ما در شرایط اورواچ دیدیم، به احتمال زیاد به زودی ما شاهد حضور عناوین دیابلو (Diablo) و جهانی وارکرفت (World of Warcraft) هم روی فروشگاه استیم خواهیم بود. نکته اصلی اینجاست که بلیزارد اظهار داشت مجموعه ای از عناوین خود را روی استیم عرضه خواهد نمود. با این حال به طور رسمی اعلام نکرد که کدامیک از بازی های خود را روی استیم قرار خواهد داد.

در بلاگی که به وسیله بلیزارد منتشر شده، پذیرفتن استیم به عنوان یکی از پلتفرم های فروش عناوین بلیزارد بخشی از تکامل این شرکت است. یکی از ایده هایی که تیم بلیزارد را بیشتر به این کار ترغیب کرد، دیدار گیمرهای جهان است. با استفاده از استیم جامعه گسترده تری به عناوین بلیزارد دسترسی داشته و گیمرهای بیشتری می توانند این عناوین را تجربه نمایند. بلیزارد میخواهد که همه افراد عناوین این شرکت را تجربه نمایند و مسئله ای در تجربه این بازی ها نداشته باشند.

بلیزارد تأکید کرد که با بتل نت خداحافظی نکرده است. این شرکت در خصوص این ماجرا شرح داد:

رئیس بخش بلیزارد مایک ایبارا (Mike Ybarra) در مصاحبه ای گفت:

گیب نیوول (Gabe Newell) رئیس ولو (Valve) در ادامه شرح داد:

اورواچ 2 یک عنوان شوتر تیمی بوده که برترین بازی برای آغاز کار بلیزارد روی استیم است. این بازی هواداران بسیار زیادی در جهان داشته و نزدیک به 130 میلیون کاربر ماهانه دارد. همینطور اینکه این بازی به زودی یک به روزرسانی گسترده دریافت خواهد نمود. آپدیتی که تغییرات بزرگی در بازی ایجاد خواهد نمود و مهم تر از همه بخش بازیکن علیه هوش مصنوعی (PvE) را به اورواچ 2 اضافه خواهد نمود.

در کنار این مورد بلیزارد اظهار داشت که به زودی اطلاعات بیشتری از برنامه خود برای عرضه بازی های مختلف روی پلتفرم استیم منتشر خواهد نمود.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مرداد 1402 بروزرسانی: 1 مرداد 1402 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2234

به "بلیزارد بازی های خود را به استیم می آورد؛ اورواچ 2 اولین بازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیزارد بازی های خود را به استیم می آورد؛ اورواچ 2 اولین بازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید