برنامه متفاوت پرسپولیس برای خرید مهاجم

به گزارش مجله تور یک روزه، خبرنگاران: هنوز هم بسیاری از علاقمندان به باشگاه پرسپولیس منتظر هستند تا این تیم خرید های زمستانی اش را آغاز کند. در واقع بعد از آنکه خرید های تابستانی پرسپولیس چنگی به دل نزد، این پنجره زمستانی می تواند فرصتی برای جبران اشتباهات باشد.

برنامه متفاوت پرسپولیس برای خرید مهاجم

به گزارش خبرنگاران، با وجود آنکه انتظار می رفت با آغاز مهلت جابجایی، پرسپولیس در خریدن بازیکن نو عجله کند، ولی هنوز اتفاقی در این باشگاه رخ نداده و همه چیز در حد شایعه به جای مانده است. پرسپولیس در سه خط دروازه، میانی و حمله، قطعا احتیاج به بازیکن دارد، ولی هنوز برای هیچ کدام از این خطوط اقدامی نکرده است.

البته که به نظر می رسد اگر بخواهد اقدامی هم کند دستش چندان باز نیست. قیمت بازیکنان روز به روز در حال افزایش است و حساب بانکی پرسپولیس روز به روز در حال کاهش. در این میان به نظر می رسد پرسپولیسی ها هم چندان علاقه ای به بازیکن ایرانی ندارند و منتظر خرید خارجی مانده اند. در واقع در خصوص خط حمله تغییراتی در رویه پرسپولیسی ها به وجود آمده و آن ها قید خرید مهاجم ایرانی را زده اند. به عبارت دیگر، برای پرسپولیس و سرمربی اش، اولویت، خرید یک مهاجم خارجی است و کوشش برای جذب مهاجم مدنظر یحیی ادامه دارد. اگر مسئولان این باشگاه پیروز به خریدن مهاجم خارجی نشوند، آن وقت قرار است خریدن مهاجم ایرانی دوباره در دستور کار قرار بگیرد.

منبع: فرارو
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1983

به "برنامه متفاوت پرسپولیس برای خرید مهاجم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه متفاوت پرسپولیس برای خرید مهاجم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید