باغ تویلری در پاریس

به گزارش مجله تور یک روزه، اگر قصد سفر به کشور فرانسه و بازدید از شهر پاریس را داشته باشید، احتمالش زیاد است که حتی به صورت ناخواسته از باغ تویلری دیدن نمایید. زیرا فاصله این باغ تا سایر نقاط گردشگری شهر پاریس زیاد نیست. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا باغ تویلری را بهتر بشناسید.

باغ تویلری در پاریس

جهت دریافت خدمات ویلا طراحی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

باغ تویلری همان باغی است که در رمان دزیره ناپلئون و ژوزفین بارها در آن راه رفته بودند. این باغ زیبا که امروزه محل رفت و آمد بسیاری از گردشگران شهر پاریس است، در ابتدا فقط ساختمان هایی کم عرض با سقف های بلند، یک حیاط بزرگ و دو حیاط کوچک داشت.

تویلری در اصل یکی از کاخ های سلطنتی کشور فرانسه در حاشیه رود سن بود که در سال 1871 تخریب شد. کاترین دو مدیچی دستور ساخت این کاخ سلطنتی را در سال 1559 به معمار برجسته فیلیبرت دولورم داده بود.

تویلری در فرانسه به معنای کوره آجرپزی است و چون قبل از ساخت کاخ در این محل کوره های آجرپزی فعالیت می کردند، این اسم را رویش گذاشتند.

بعدها در سده هفدهم میلادی، آندره لو نوتر، که طراح فضای سبز لویی چهاردهم بود (باغ دهکده ویکنت و ورسای را هم او ساخته است) باغچه ها و باغ زیبایی را برای کاخ طراحی کرد و ساختمان های کاخ را هم توسعه داد. این توسعه تا اندازه ای ادامه یافت که ضلع جنوب شرقی باغ تویلری به کاخ لوور (که امروز به موزه لوور تبدیل شده است) متصل شد.

مطلب پیشنهادی : موزه لوور و رازهای نهفته در آن

امروزه باغ تویلری باغی بسیار بزرگ و سرسبز بوده و پر از مجسمه هایی است که انگار هرکدام حرفی از یک تاریخ بزرگ و شکوهمند را می زنند. در وسط این باغ یک چرخ و فلک واقع شده است که خیلی وقت است کار نمی کند، ولی جزئی از تاریخ فرانسه است و بدون اینکه دور بزند ایستاده است.

چطور از باغ تویلری بازدید کنیم؟

این باغ در نزدیکی خیابان شانزه لیزه و در میان جهت میدان کنکورد به موزه لوور واقع شده است. برای دسترسی به این باغ می توانید از خط مترو استفاده نمایید. ایستگاه متروی تویلری (Tuileries) مستقیما شما را به این باغ خواهد رساند. اما اگر قصد دارید به دلیل شلوغی اول از موزه لوور بازدید کنید و سپس به باغ تویلری بروید، می توانید ایستگاه متروی موزه لوور را انتخاب نمایید. میدان کنکورد نیز دارای ایستگاه مترو می باشد. همانطور که بر روی نقشه می بینید، این سه مکان در نزدیکی هم قرار دارند و در هر ایستگاهی که پیاده شوید، مسافت زیادی را طی نخواهید کرد.

باغ تویلری بر روی نقشه

منبع: آژانس مسافرتی آدراپانا
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 702

به "باغ تویلری در پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ تویلری در پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید