بازسازی بازی The Last Of Us برای PS5

به گزارش مجله تور یک روزه، گزارش ها حاکی از آن است که نسخه بازسازی شده The Last of Us با نام T1X در حال ساخت است.

بازسازی بازی The Last Of Us برای PS5

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگار ، گزارش جدیدی از بلومبرگ تکلیف بعضی موارد برای PlayStation را روشن نموده و به نظر می رسد با وجود اینکه بازی The Last of Us در سال 2013 منتشر شده است، شرکت Naughty Dog در حال ساخت نسخه جدیدی از آن است. در این گزارش همچنین ذکر شده که استودیوی Days Gone Sony Bend در حال توسعه یک بازی Uncharted جدید است.

گروه خدمات هنر های تجسمی سونی، مستقر در سن دیگو، به طور معمول از استودیو های دیگر سونی در گذشته پشتیبانی نموده است. با این حال گفته می گردد که این استودیو کوشش خود را برای بازسازی بازی The Last of Us از حدود سه سال پیش شروع نموده است.

بلومبرگ گفت، بنیانگذار گروه خدمات هنر های تجسمی مایکل مومبائر، حدود 30 نفر را از بیرون و داخل شرکت سونی و خارج استخدام کرد تا یک بخش جدید ایجاد کند و نسخه جدیدی از The Last of Us را برای PS5 بسازد. بر اساس این گزارش، تیم بودجه یا پشتیبانی لازم را دریافت نکرد و تصمیم گرفت توسعه جدیدترین نسخه از Last of Us را به شرکت Naughty Dog تغییر دهد.

مومبائر از آن موقع همراه با دیگران که در آنجا کار می کردند شرکت سونی را ترک کرد و سخنگوی سونی هم از اظهار نظر در این باره خودداری کرد.

در ادامه این گزارش آمده است که نسخه بازسازی شده Last of Us که گفته می گردد با نام T1X شناخته می گردد، در شرکت Naughty Dog با یاری گروه پشتیبانی ویژوال آرتز در حال ساخت است.

دیوید جیف سازنده بازی های God of War و Metal Twisted نیز فاش کرد که او چند روز قبل از انتشار این خبر در توئیتر به این خبر اشاره نموده است. البته این پیغام به جای اینکه یک پیغام گسترده باشد، یک پیغام رمزگذاری شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1519

به "بازسازی بازی The Last Of Us برای PS5" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی بازی The Last Of Us برای PS5"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید