اینتر و رئال مادرید به دنبال معاوضه اریکسن و ایسکو

به گزارش مجله تور یک روزه، دو باشگاه اینتر و رئال مادرید ممکن است در ماه ژانویه اقدام به معاوضه دو بازیکن با یکدیگر نمایند.

اینتر و رئال مادرید به دنبال معاوضه اریکسن و ایسکو

به گزارش خبرنگاران، شبکه تلویزیونی اسپورت مدیاسِت ایتالیا مدعی شد؛ کریستین اریکسن که در اینتر نتوانسته بازی های درخشانش در تاتنهام را تکرار کند، ممکن است در ماه ژانویه اقدام به ترک این تیم ایتالیایی کند. طبق این گزارش؛ این هافبک دانمارکی ممکن است با ایسکو، هافبک اسپانیایی رئال مادرید معاوضه گردد، بازیکنی که آنتونیو کونته علاقه زیادی به او دارد.

کریستین اریکسن که در نقل وانتقالات زمستانی گذشته از تاتنهام به اینتر پیوست، نتوانسته انتظارات را در این تیم ایتالیایی برآورده کند، برای همین احتمال جدایی وی از جمع نراتزوری در ماه ژانویه وجود دارد. گفته می گردد مدیر برنامه های اریکسن او را به چندین باشگاه لیگ فزونی سطح بالا پیشنهاد داده و بازگشت به تاتنهام هم یکی از گزینه های پیش روی این بازیکن است.

در سوی دیگر ایسکو که صندلی ثابتی در ترکیب تیم تحت راهنمایی زین الدین زیدان نداشته، بحث جدایی اش از رئال مادرید وجود دارد. این هافبک 28 ساله که قرارداد فعلی اش با رئال مادرید در ماه ژانویه 2022 به سرانجام می رسد، همچنین مورد توجه دو باشگاه اورتون و منچسترسیتی است.

اریکسن 28 ساله که تا سال 2024 با اینتر قرارداد دارد، این فصل در هفت بازی (301 دقیقه از 630 دقیقه ممکن) برای نراتزوری به میدان رفته است.

ایسکو هم این فصل تنها در 6 بازی (260 دقیقه از 540 دقیقه ممکن) رئال را همراهی نموده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1264

به "اینتر و رئال مادرید به دنبال معاوضه اریکسن و ایسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر و رئال مادرید به دنبال معاوضه اریکسن و ایسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید