اپل ایرپادز 3 را ممکن است 28 اردیبهشت رونمایی کند

به گزارش مجله تور یک روزه، طبق یک شایعه جدید، اپل در تاریخ 18 می (28 خرداد) از طریق سایت خود ایرپادز 3 و سرویس اپل موزیک HiFi را معرفی خواهد کرد.

اپل ایرپادز 3 را ممکن است 28 اردیبهشت رونمایی کند

باید خاطرنشان کنیم در سال 2019 هم اپل از طریق سایت خود ایرپادز پرو را معرفی کرد و بنابراین احتمال تکرار این کار برای نسل جدید ایرپادز وجود دارد. بر اساس گزارش ها و تصاویر منتشر شده، ایرپادز 3 از نظر ظاهری شباهت زیادی به ایرپادز پرو دارد ولی از قابلیت هایی مانند حذف نویز فعال بهره نمی برد.

باید یادآوری کنیم که آخرین نسل ایرپادز استاندارد در سال 2019 معرفی شد که با قابلیت هایی مانند شارژ بی سیم، پشتیبانی از فرمان صوتی و بهبود باتری به بازار راه پیدا کرد. مدتی قبل هم مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، اعلام کرد که تولید انبوه نسل سوم ایرپادز در سه ماهه سوم 2021 آغاز می شود.

همان طور که در ابتدای این مطلب گفتیم، اپل در کنار ایرپادز 3 قرار است سرویس اپل موزیک HiFi را هم معرفی کند. در این سرویس، کاربران برای گوش دادن به آهنگ ها می توانند از کیفیت بسیار بهتری بهره ببرند. بر اساس برخی گزارش ها، به نظر می رسد این سرویس فقط برای گجت های سازگار با ویژگی های آن ارائه خواهد شد.

در هر صورت اگر این شایعه صحت داشته باشد، فقط چند روز دیگر شاهد معرفی ایرپادز 3 و سرویس اپل موزیک HiFi خواهیم بود. اگر هم در تاریخ اعلام شده معرفی نشوند، احتمالا در کنفرانس WWDC از آن ها رونمایی خواهد شد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 خرداد 1400 بروزرسانی: 13 خرداد 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1595

به "اپل ایرپادز 3 را ممکن است 28 اردیبهشت رونمایی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل ایرپادز 3 را ممکن است 28 اردیبهشت رونمایی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید