افزایش 120 درصدی تردد ورودی استان از سمت اصفهان

به گزارش مجله تور یک روزه، خبرگزاری خبرنگاران- راستیار سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از افزایش 120 درصدی تردد ورودی استان فارس از سمت اصفهان در سومین روز از طرح نوروزی 1401 خبر داد .

افزایش 120 درصدی تردد ورودی استان از سمت اصفهان

به گزارش دریافتی خبرنگاران از روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ، علیرضا راستیار گفت: تردد ورودی های استان از سمت اصفهان در سومین روز طرح نوروزی 1401 به نسبت مدت مشابه سال گذشته ، 120 درصد افزایش داشته است.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس خبر داد: در کلیه محورهای استان که دارای سامانه های تردد شمار می باشند نیز شاهد افزایش 22 درصدی تردد خودروهای سورای با نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده ایم.

وی افزود : یکی از مهم ترین عوامل تصادفات در ایام نوروز خستگی و خواب آلودگی است ، بر همین اساس از تمامی هموطنان عزیز می خواهیم به ازای هر 2 ساعت رانندگی حتما 15 دقیقه در مجتمع های بین راهی استراحت کنند.

دکتر راستیار خطر نشان ساخت : در سطح محورهای استان فارس 55 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و 36 ایستگاه شادی آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی و کاربران جاده ای هستند.

علیرضا راستیار ادامه داد : پویش همراهان سفر ایمن به همین منظور طراحی شده است و تلاش می شود که با ارتقاء فرهنگ ترافیک از طریق اطلاع رسانی و آموزش هایی که انجام می شود کاهش حوادت جاده ای را ببینیم.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در پایان گفت: بر اساس نتایج تحلیل تصادفات سه سال گذشته (ساعت تصادف ، نوع تصادف و محل تصادفات) ، در نوروز 1401 تلاش کردیم با استقرار گشت های مشترک با پلیس راه به صورت محسوس و نا محسوس از حوادث ترافیکی بکاهیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2050

به "افزایش 120 درصدی تردد ورودی استان از سمت اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 120 درصدی تردد ورودی استان از سمت اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید