اضافه شدن 2 رام قطار به خطوط مترو تهران

به گزارش مجله تور یک روزه، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) از اضافه شدن 2 رام قطار به خطوط مترو تا 2 هفته آینده اطلاع داد.

اضافه شدن 2 رام قطار به خطوط مترو تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علی امام درباره اضافه شدن 2 رام قطار به خطوط مترو تهران اظهارداشت: تا 2 هفته آینده این 2 رام قطار که از مجموع قطار های سری C500 است، جهت اضافه شدن به خطوط مترو به بهره برداری خواهد رسید.

وی با تأکید بر این که در ساخت این واگن ها از آخرین تکنولوژی های روز استفاده شده است، گفت: در ساخت این قطار ها به جای استفاده از بدنه کربن - استیل از بدنه آلومینیومی استفاده شده که این تغییر در هر واگن 2 تن و درمجموع 14 تن بدنه قطار را سبک تر خواهد نمود.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) تأکید کرد: این ویژگی هنگام بهره برداری منجر به کاهش مصرف برق و صرفه جویی در انرژی می گردد.

وی در مورد تغییرات داخلی و ظاهری این 2 رام قطار گفت: طراحی داخلی این واگن ها با برطرف بعضی از نقاط ضعف، بهینه و شکیل تر شده و جنس مواد به کار گرفته شده نیز بهبودیافته است.

امام اضافه نمود: ازجمله تغییرات ایجادشده در فضای داخلی قطار ها حذف hand way در ورودی واگن ها جهت خالی نگاه داشتن محوطه ورودی و افزایش سهولت در ورود و خروج مسافر است.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در پایان مطرح نمود: این 2 رام قطار از مجموع 10 رام قطاری است که توسط شرکت واگن سازی تهران تهیه شده است. 4 رام آن در گذشته مورد بهره برداری قرار گرفته است و 4 رام باقی مانده نیز در آینده به خطوط مترو تهران وارد می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 561

به "اضافه شدن 2 رام قطار به خطوط مترو تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اضافه شدن 2 رام قطار به خطوط مترو تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید