استفاده از گیاهان در دکوراسیون اداری سایر مقالات

به گزارش مجله تور یک روزه، هرکجا که گیاهی باشد زندگی هم در آنجا جریان دارد.گیاهان نقش به سزایی در روحیه انسان ها داردند و منتقل کننده انرژی مثبت و همچنین طراوت را به محیط میدهند.حال باید بدانیم که ترکیب گیاهان با مصالح سخت و خشن ایجاد لطافت در جلوه بصری دارد.زمانی که گیاهان با ساختمان همراه میشوند اصطلاحا میگویی معماری پایدار را داریم.معماری پایدار به این معنی است که طراحی مان را به گونه انجام دهیم که به عوامل طبیعی آسیبی نرسد . ما در شرکت بازسازی ساختمان خبرنگاران به یکی از ساختمان های با سبک معماری پایدار اشاره کرده ایم.

استفاده از گیاهان در دکوراسیون اداری سایر مقالات

نگاه کلی بر پروژه

این ساختمان که تولید کننده لباس استونی استونیایی میباشد ، در ساختمان کارخانه سابق در شوروی واقع شده است. اتاقی با مساحت 1100 متر مربع در واقع یک سالن خالی از 8 متر در بالاترین نقطه خود است. سیستم های تهویه و گرمایش تازه برای مطب طراحی شده است و به منظور اطمینان از رسیدن نور روز طبیعی به دورترین گوشه های اتاق ، در بام نصب شده است. این درخواست مشتری بود که راه حل تازه ، اتاق بزرگ و تاریک را در منطقه ها دنج جداگانه قرار دهد. هدف دکوراسیون اداری ایجاد چشم انداز ای منحصر به فرد بود که از نظر فرم و مواد مورد استفاده با اتاق قدیمی متفاوت باشد و برای کارمندان و بازدید کنندگان به طور یکسان الهام بخش باشد

سیرکولاسیون داخلی

تمام چشم انداز به صورت چند سطحی و دارای جنبه های تیز طراحی شده است - برای حرکت به اطراف و پنهان کردن پله ها ، درها و اتاق های مختلف در پشت گوشه بازسازی ساختمان شده اند. در اینجا و آنجا می توانید منطقه ها آرامشی برای کارمندان پیدا کنید. درختان 5 متری که به تیرهای بام می رسند ، جلوه ای واقع بینانه دارند. آنها از تنه درخت واقعی و شاخه و برگ مصنوعی ساخته شده اند. یک هفته پس از ترمیم درختان ، یک شاخه تازه کوچک واقعی که برگهای کمی روی یکی از تنه ها شروع شده است رشد می کند که گویی به سردرگمی بازدید کنندگان می افزاید.

جزئیات طراحی

ماکت های بزرگ غول پیکر 3 متر از لامپ های میز تاثیری بیش از حد چشمگیر نسبت به ابعادی در اتاق ندارند تا اینکه کسی واقعاً در زیر آنها بگذرد ، بنابراین نشان دهنده مقیاس واقعی این عناصر است.

مبلمان کاملاً کاربردی است و با فرم و شکل اتاق رقابت نمی کند. فقط جزئیات جزئی اضافه می شود.دستگیره های کمد با برش هایی به شکل آدمک های کوچک جایگزین می شوند. نورپردازی نقش مهمی در طراحی اتاق دارد و امکان انتخاب بین سناریوهای مختلف روشنایی را فراهم می کند. پنجره های بلندی 4.5 متری روی دو دیوار وجود دارد که زمانی برای روشنایی فرایندهای تولید در شرکت ساخته شده است. امروزه آنها عناصر طراحی واقعاً مهمی هستند که نور طبیعی فراوانی را ارائه می دهند که اغلب در دفاتر بهینه شده مدرن کمیاب است. در طراحی داخلی اداری طراح از اختلاف ارتفاع استفاده کرده است و قسمتی که از پله ها به سمت بالا میروند میزهایی برای مدیران در نظرگرفته شده است که چشم انداز زیبایی را از طریق پنجره هایی با ارتفاع زیاد طراحی کرده اند. از رنگ تیره در طراحی دکوراسیون داخلی کف استفاده شده است و دلیل انتخاب رنگ تیره برای رفت و آمد زیاد مشتریان به داخل شرکت میباشد. طراح در هنگام بازسازی اداری با توجه به وجود درختان نظریه ای داد و این بود که مبلمانی را برای زمان استراحت کارمندان در بین درختان قرار دهند،که این طرح بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته است.

به طور خلاصه می توان گفت که طراحان اتاقی را ایجاد کرده اند که احساسی را به شما میدهند که گویی شما در جنگل تابستانی قرار گرفته اید.

منبع: هیرادانا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1721

به "استفاده از گیاهان در دکوراسیون اداری سایر مقالات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از گیاهان در دکوراسیون اداری سایر مقالات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید