ابویی: بعد از 8 سال جهانی شدیم که اتفاق مهمی است، امیدوارم هندبال ما به جایگاه واقعی خود بازگردد

به گزارش مجله تور یک روزه، ملی پوش هندبال کشورمان گفت: بچه ها با آنالیز کادر فنی توانستند رشد کنند و نتایج خوبی گرفتیم و وارد مسابقات قهرمانی جهان شدیم.

ابویی: بعد از 8 سال جهانی شدیم که اتفاق مهمی است، امیدوارم هندبال ما به جایگاه واقعی خود بازگردد

احسان ابویی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص عملکرد تیم ملی هندبال در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: اتفاق و شرایطی که پیش آمد، وصف ناپذیر و بسیار عالی بود. در این مسابقات پله پله بازی ها و شرایط سخت تر شد، ولی بچه ها با آنالیز کادر فنی توانستند رشد کنند و نتایج خوبی گرفتیم و وارد مسابقات قهرمانی جهان شدیم.

وی به دیدار فردا برابر بحرین اشاره کرد و گفت: برای دیدار با بحرین تلاش می کنیم تا بازی سفت و محکمی انجام بدهیم و به عنوان سرگروه راهی دور بعد شویم و شانس مدال ما بالاتر برود.

ملی پوش هندبال کشورمان در خصوص نقش فدراسیون و رئیس جوان این فدراسیون در موفقیت این رشته گفت: وی زحمت زیادی کشید و وقتی کسی خالصانه کار کند، مزد زحمات خود را می گیرد. بعد از 8 سال جهانی شدیم که اتفاق مهمی است و جا دارد به پاکدل و فدراسیون هندبال تبریک بگویم. امیدوارم این فرایند ادامه داشته باشد و در هر دوره راهی مسابقات جهانی شویم و هندبال ما به جایگاه واقعی خود بازشود.

وی در پایان اعلام کرد: هندبال یک رشته غیر قابل پیش بینی است. در نیمه اول ما همیشه جلوتر بودیم و در نیمه دوم کویت نبض بازی را در دست داشت، اما بدون اینکه احساساتی بازی کنیم، سعی کردیم بازی خودمان را به نمایش بگذاریم و یکی یکی گل ها را جبران کنیم و در دقیقه آخر مساوی شدیم. با تساوی می توانستیم جهانی شویم، اما دوست نداشتیم کار به اما و اگر کشیده شود و خدا را شکر که در ثانیه پایانی گل زدیم و خوشحالی من وصف ناپذیر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1953

به "ابویی: بعد از 8 سال جهانی شدیم که اتفاق مهمی است، امیدوارم هندبال ما به جایگاه واقعی خود بازگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابویی: بعد از 8 سال جهانی شدیم که اتفاق مهمی است، امیدوارم هندبال ما به جایگاه واقعی خود بازگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید