کاهش فراوری نفت شیل آمریکا به کمترین میزان 7 ماه گذشته در ژانویه 2021

به گزارش مجله تور یک روزه، اداره اطلاعات انرژی آمریکا گفت انتظار می رود فراوری نفت آمریکا در ماه ژانویه 2021 برای چهارمین ماه متوالی کاهش یابد که کمترین میزان از ماه ژوئن 2020 به شمار می رود.

کاهش فراوری نفت شیل آمریکا به کمترین میزان 7 ماه گذشته در ژانویه 2021

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، اداره اطلاعات انرژی آمریکا در پیش بینی ماهانه خود بیان نمود انتظار می رود فراوری نفت آمریکا در ماه ژانویه از حوزه های فراوری نفت شیل حدود 136 هزار بشکه در روز کاهش یابد و به 7.44 میلیون بشکه در روز برسد که کمترین میزان از ماه ژوئن به شمار می رود.

انتظار می رود میزان فراوری در 7 حوزه عظیم فراوری نفت شیل به جز منطقه هاینسویل کاهش یابد؛ در این منطقه هم انتظار می رود میزان فراوری تا حد زیادی بدون تغییر باقی بماند.

بر اساس این آمار، پیش بینی می گردد بیشترین کاهش مربوط به حوزه پرمیان در تگزاس و نیومکزیکو باشد و با کاهش حدود 44 هزار بشکه در روز به 4.2 میلیون بشکه در روز برسد که کمترین میزان از ماه ژوئن 2020 به شمار می رود.

در مجموع، انتظار می رود فراوری نفت شیل برای چهارمین ماه متوالی کاهش یابد و بیشترین کاهش را از ماه می را ثبت کند. در آن ماه، فراوریکنندگان، میزان فراوری را روزانه 1.6 میلیون بشکه برای جبران کاهش تقاضا در دنیا به علت شیوع کرونا، کم کردند.

همچنین انتظار می رود فراوری گاز طبیعی در ماه ژانویه به کمترین سطح از ماه ژوئن برابر با 80.78 میلیارد فوت مکعب در روز برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1336

به "کاهش فراوری نفت شیل آمریکا به کمترین میزان 7 ماه گذشته در ژانویه 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش فراوری نفت شیل آمریکا به کمترین میزان 7 ماه گذشته در ژانویه 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید