پیگیری پرونده خلیل زاده در فیفا، پرسپولیس به سازمان لیگ بدهکار است

به گزارش مجله تور یک روزه، به گزارش خبرنگاران، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس بعدازظهر امروز شنبه در نشست خبری به تشریح آخرین شرایط این باشگاه و اتفاقات پیرامون آن پرداخت.

پیگیری پرونده خلیل زاده در فیفا، پرسپولیس به سازمان لیگ بدهکار است

پرونده شجاع خلیل زاده

با توجه به اینکه قرارداد بین یک تیم ایرانی و یک بازیکن ایرانی منعقد شده باید در داخل پیگیری می کردیم. در کمیته معین شرایط اعلام شکایت کردیم و الان هم در کمیته استیناف پیگیر این پرونده هستیم و منتظر صدور رای هستیم تا در فیفا این پرونده را پیگیری کنیم. فکر می کنم بزودی این پرونده در فیفا پیگیری خواهد شد.

ما از باشگاه الریان هم شکایت خواهیم کرد. تیم حقوقی باشگاه در حال رسیدگی به این شرایط است. پرونده استوکس هم همین شرایط را دارد و بزودی در فیفا آنالیز خواهد شد.

باید به بودیمیر 500 هزار یورو بدهیم

پرونده های خارجی باشگاه پرسپولیس هنوز به طور کامل بسته نشده است. دستیاران برانکو خواهان دریافت خسارت و دیرکرد مطالباتشان شده اند. رای بودیمیر هم قطعی است و باید در یک ماه آینده 500 هزار یورو به وی پرداخت کنیم.

شرح در خصوص درآمدهای باشگاه

تیم حقوقی باشگاه در حال پیگیری پرونده و مطالبات باشگاه است. اینکه ما بتوانیم این طلب را شفاف اطلاع رسانی کنیم امکانش نیست چون ممکن است در همین پرونده های حقوقی مسائلی ایجاد گردد.

اختلاف حساب با سازمان لیگ

از زمانی که وارد باشگاه شدیم با سازمان لیگ مکاتبه کردیم تا اختلاف نظری که وجود دارد را رفع کنیم. سازمان لیگ هر بار در جواب ما می گوید باشگاه پرسپولیس بدهکار است. خودمان هم از این موضوع در تعجب هستیم. همه فضای تبلیغاتی باشگاه در اختیار سازمان لیگ است اما معین نیست چرا هنوز اختلاف نظر داریم. ما که چهار دوره قهرمان لیگ بودیم و پرتماشاگرترین هستیم به سازمان لیگ بدهکاریم بقیه تیم ها چه شرایطی دارند و چقدر بدهکار هستند.

دارایی های فدراسیون کفاف بدهی به شستا را می دهد

فدراسیون فوتبال به قدری دارایی دارد که ماجرا به ساختمان باشگاه پرسپولیس نرسد. طلب شستا از فدراسیون رقم معینی هست که دارایی های فدراسیون کفاف آن را می دهد. شاید این پرونده باعث خیر شد که مدیران باشگاه به فکر بیافتند و سند باشگاه را بگیرند. تا آنجایی که می دانیم نیمی از مبلغ این ساختمان پرداخت شده و نیم دیگر باید پرداخت گردد تا سند به نام باشگاه بخورد. امیدوارم بتوانیم سند این ساختمان و دو استادیوم به اسم باشگاه بخورد تا کار ماندگاری در این باشگاه صورت بگیرد.

خصوصی سازی در مراحل خاتمهی

امیدواریم تا خاتمه سال سهام این باشگاه به مردم برسد. مراحل اداری این اقدام در حال سپری شدن است و با توجه به پیشرفتی که داشته است فکر می کنم تا قبل از شروع سال جدید این واگذاری صورت بگیرد و سهام باشگاه به مردم واگذار گردد.

هیچ پولی از فیفا طلب نداریم / ‬ مکاتبه با کنفدراسیون فوتبال آسیا

در فیفا هیچ پولی نداریم و با توجه به بدهی هایی که داشتیم این مبالغ صرف بدهی های بین المللی ما شده است. اما در خصوص کنفدراسیون آسیا ابتدا باید هزینه های ما را از دو میلیون یورو پاداش نایب قهرمانی کسر کند. ما این درخواست را برای ای اف سی ارسال نموده ایم و خواسته ایم تا آخرین شرایط مالی ما را اعلام کند. شرایط تحریم و مالی بسیار سخت تر از دوره قبل شده است با این حال در کوشش هستیم که این مشکل را حل کنیم. به محض اینکه تکلیف حساب ما اعلام گردد به صورت شفاف اطلاع رسانی خواهیم کرد.

پرونده بشار رسن را ببندید

بشار از تیم ما جدا شده و باید عادت کنیم با همین شرایط کار را ادامه دهیم. ما تا خاتمه نیم فصل نمی توانیم بازیکن جدیدی جذب کنیم. باید با همین داشته ها که بازیکنان بسیار خوبی هم هستند کار را دنبال کنیم. ما بازیکنان با کیفیتی در اختیار داریم که در فینال آسیا بازی نموده اند. همه ما به دنبال نتیجه دریافت هستیم و با حمایت هایی که صورت خواهیم داد با قدرت به جلو می رویم. همین حالا هم که سه بازی از بقیه تیم ها کمتر داریم مدعی اصلی قهرمانی هستیم. خواهشم این است که پرونده بشار رسن را برای همواره ببندید.

نمی دانم سمیعی آگاه بوده یا نه

قبل از اینکه مدیریت جدید در باشگاه مستقر گردد جدایی بشار امضا شده بود. اینکه آقای سمیعی آگاه بودند یا نه را من نمی دانم. اما با توجه به سمتی که آقای سمیعی در وزارت ورزش داشتند اگر هم اطلاع داشتند کار دیگری را نمی گردد انجام داد. الان دیگر کاری نمی گردد کرد و باید با همین داشته ها تا نیم فصل باید ادامه بدهیم.

صحبت های یلوه حرفه ای نیست

آقای یلوه از جمع ما جدا شده اند و اینکه الان اظهار نظر می نمایند حرفه ای نیست. اگر حرفی داشتند باید همان زمانی که در باشگاه مسئولیت داشتند صحبت می کردند. اینکه وقتی جدا شدند صحبت می نمایند نه حرفه ای است و نه اخلاقی.

پیش خور کردن کذب است

اینکه کل مبلغ قرارداد مالی باشگاه پیش خور شده درست نیست. باشگاه ها هزینه هایی دارد که باید پرداخت گردد. مثلاً هزینه حضور در هتل قطر یا پرواز اختصاصی به قائمشهر باید پرداخت گردد. بازهم تاکید می کنم که اینکه گفته شده است کل این مبلغ پیش خور شده کذب محض است.

قرض های باشگاه معین شد

بخشی از طلب برانکو را باشگاه قرض نموده و بخشی هم که به بازیکنان پرداخت شده در همین شرایط بوده اما در کوشش هستیم که برای این بخش درآمدزایی ایجاد کنیم و جزو قرض های باشگاه به حساب نیاید. در کوشش هستیم تا زمینه درآمدزایی باشگاه را بیشتر کنیم تا مسائل باشگاه کمتر گردد. هواداران هم باید به یاری ما بیایند تا از این بخش ها بتوانیم درآمدزایی کنیم.

بازگشت علیپور و مهدی ترابی؟

در خصوص بازیکنانی که از ما جدا شده اند باید بگویم حتی اگر بازیکن جدیدی را هم جذب کنیم با شرایطی که وجود دارد تا نیم فصل نمی توانیم از آنها استفاده کنیم. بازیکنانی هم که در خارج هستند با کادر فنی و مدیریت باشگاه در ارتباط هستند. اما اینکه بخواهند شب قبل از بازی در فضای مجازی تیم ما را تحت فشار قرار دهند که فلان بازیکن را بیاورید درست نیست و نباید باشگاه را تحت فشار قرار داد. بازیکنانی که در خارج بازی می نمایند رقم های قرارداد سنگینی با تیم های خود دارند و امکان حضورشان نیست.

کادر فنی بازیکن بخواهد پیگیری می کنیم

هر درخواستی که کادر فنی داشته باشد ما پیگیری خواهیم کرد. از قلم نیاندازید که اینجا پرسپولیس است و بازیکن باید شرایط باشگاه را درک کند و بداند به کدام تیم می رود. این تیم با تیم های درجه دوم حوزه خلیج فارس فرق دارد و میلیون ها هوادار دارد.

هنوز نمی دانیم چرا بازی با ذوب آهن لغو شد

هر تصمیمی که سازمان لیگ تا اینجای کار گرفته ما مطیع بوده ایم. تنها درخواستی که ما داشتیم از باشگاه نساجی خواستیم که بازی در تهران برگزار گردد. درخواستی بود که قابلیت اجرا داشت اما قبول نکردند. اینکه بازی با ذوب آهن لغو شد ما هنوز متوجه نشدیم دلیل این تصمیم چه بود. هنوز هم برای معین نشده که این بازی به چه دلیل لغو شده است. لغو این بازی به تیم ما لطمه خیلی زیادی زد.

از نظر ما ذوب آهن تخلف نموده است

گفتیم اگر ذوب آهن تخلفی نموده که از نظر ما تخلف نموده است باید سه بر صفر گردد. ما محترمانه سوال کردیم که اگر تخلفی اجرا شده باید بازی سه بر صفر گردد. الان هم منتظر جواب هستیم. از نظر ما تخلف شده است.

باید به درآمدزایی اضافه کنیم

اینکه فردی بتواند رقم درشتی را وارد باشگاه کند در یک هفته کار بسیار بزرگی است. (رقم 30 میلیارد تومان عنوان شده است). ما باید با پیدا کردن فضای تبلیغاتی جدید این رقم را پرداخت کنیم. امیدوارم بتوانیم درآمدزایی جدیدی داشته باشیم تا مسائل مالی را به حداقل برسانیم.

کری خواندن باید در چارچوب اخلاق باشد

ابراهیم شکوری در خصوص کری هایی که بعضی پیشکسوتان تیم رقیب برای این تیم خوانده بودند گفت: وقتی تیمی در چهار سال اخیر قهرمان لیگ برتر بوده و دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا نموده است حتماً تیم بزرگی است. اینکه ما این مسائل را بیان کنیم کری نیست بلکه واقعیت است. درخواست من از دوستان این است که اگر هم کری می خوانند احترام همدیگر را حفظ نمایند. بعضی پیشکسوتان که در سطح بالایی هم بوده اند حتی در باشگاه خودشان هم مسئولیتی به آنها نمی دهند اما باید سعی بنمایند اگر هم می خواهند کری بخوانند در چارچوب اخلاق باشد تا مسئله ای بوجود نیاید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1379

به "پیگیری پرونده خلیل زاده در فیفا، پرسپولیس به سازمان لیگ بدهکار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری پرونده خلیل زاده در فیفا، پرسپولیس به سازمان لیگ بدهکار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید