راه های پیدا کردن کلمات کلیدی طولانی (Long-tail)

به گزارش مجله تور یک روزه، بالابردن جایگاه کلمات کلیدی طولانی (Long-tail) نسبت به کوتاه زمان کمتری نیاز دارد و ترافیک هدفمندی را برای سایت شما ایجاد می کند. در این مقاله شما را با روش های پیدا کردن کلمات کلیدی طولانی آشنا خواهم کرد.

راه های پیدا کردن کلمات کلیدی طولانی (Long-tail)

استفاده از پیشنهادات گوگل

Google Suggestions منبع بسیار خوبی برای پیدا کردن کلمات کلیدی طولانی است. برای این کار کافی است کلمه کلیدی اصلی خود را در جعبه جستجوی Google تایپ کرده تا خود گوگل به شما کلمات کلیدی طولانی را پیشنهاد بدهد.

استفاده از پیشنهادات گوگل

از جستجوی مرتبط گوگل استفاده نمایید

همان طور که پیشنهادات گوگل هنگام تایپ کردن درخواست شما ظاهر می شود، جستجوهای مرتبط نیز در پایین SERP و در زیر صفحه اول نتایج ارگانیک ظاهر می گردد:

از جستجوی مرتبط گوگل استفاده نمایید

بررسی گزارش تبلیغات کلیکی ادوردز

اگر وارد بخش ساخت کمیپن تبلیغات کلیکی (PPC) در گوگل ادوردز شوید، در بخش انتخاب کلمه کلیدی گوگل از شما می خواهد کلمات کلیدی اصلی خود را وارد کنید. بعد از وارد کردن هر کلمه کلیدی اصلی خود گوگل کلمات کلیدی طولانی را به کاربر پیشنهاد می دهد. به طور مثال اگر کلمه کلیدی طراحی سایت را برای کمپین سایت هانت انتخاب نمایید کلمات پیشنهادی گوگل اردوردز را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده نمایید.

بررسی گزارش تبلیغات کلیکی ادوردز

از ویکی پدیا کمک بگیرید

ویکی پدیا به عنوان بزرگترین دانش نامه‌ی آزاد، یک سایت مناسب برای پیدا کردن کلمات کلیدی طولانی است. با وجود کاربر محور بودن، دقت و تلاش نویسندگان و اعضای ارشد این مجموعه در بررسی مقالات، باعث بالا بودن این سایت در نتایج موتور جستجوی گوگل شده است.

تحلیل رفتار رقبا

قبل از شما رقبا وارد حوزه بهینه سازی سایت شده اند. بنابراین ممکن است آن ها به راز استفاده از کلمات کلیدی طولانی دست پیدا کرده و از کلمات کلیدی بیشتری نسبت به شما در سایت خود استفاده کرده باشند. همواره به وب سایت رقبا برای بررسی و تحلیل سر زده و کار آن ها را بررسی نمایید اما یادتان باشد تکرار نکنید!

با شرکت در دوره سئو هانت می توانید به صورت اصولی و حرفه ای با رمز و رازهای این حوزه آشنا شده و در سایت خود به کار ببرید.

استفاده از دیگر ابزارها

برای پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط طولانی می توانید از وب سایت های بیشتری استفاده کنید که چند مورد از آنها را در زیر به شما معرفی می کنیم:

  • وب سایت گوگل ترند به آدرس trends.google.com که یکی دیگر از ابزارهای رایگانی است که موتور جستجوی گوکل در اختیار متخصصین سئو برای اطلاع از محبوبیت کلمات کلیدی و پیشنهاد کلمات کلیدی طولانی داده است.
  • • وب سایت keywordtool.io یک وب سایت مناسب برای پیدا پیدا کردن کلمات کلیدی طولانی است.
    • وب سایت kwfinder.com یک وب سایت دیگر برای انتخاب کلمات کلیدی است.
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1074

به "راه های پیدا کردن کلمات کلیدی طولانی (Long-tail)" امتیاز دهید

2 کاربر به "راه های پیدا کردن کلمات کلیدی طولانی (Long-tail)" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه های پیدا کردن کلمات کلیدی طولانی (Long-tail)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید