پنتاگون آپارتمان برج ترامپ را برای حفاظت از چمدان اتمی اجاره می نماید

به گزارش مجله تور یک روزه، وزارت دفاع آمریکا درصدد اجاره یک واحد آپارتمان با مالکیت خصوصی در برج ترامپ برای نگهداری و حفاظت از توپ فوتبال هسته ای است که رئیس جمهور آمریکا می تواند از آن برای صدور فرمان حمله هسته ای استفاده کند.

پنتاگون آپارتمان برج ترامپ را برای حفاظت از چمدان اتمی اجاره می نماید

جهت دریافت خدمات طراحی آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) درحال نهایی کردن قرارداد اجاره آپارتمانی با مالکیت خصوصی در برج ترامپ در نیویورک است تا از این آپارتمان برای نگهداری از توپ فوتبال هسته ای یا چمدان اتمی استفاده کند.

بر اساس نامه پنتاگون که در دسترس رویترز نیز قرار گرفته، بنا شده است که دفتر نظامی کاخ سفید از این آپارتمان برای حفاظت از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا استفاده کند بدون اینکه این قرارداد نفعی برای ترامپ و یا سازمان وی داشته باشد.

دفتر نظامی کاخ سفید توپ فوتبال هسته ای را حمل و حفاظت می نماید. این توپ وسیله ای است که شامل کدهای فوق محرمانه ای است که رئیس جمهور آمریکا برای صدور یک حمله هسته ای به آنها احتیاج دارد و در عین حال این چمدان اتمی این قابلیت را برای رئیس جمهور آمریکا به وجود می آورد که او بتواند هر جایی که هست، ارتباطاتی ایمن داشته باشد.

کاخ سفید، سرویس مخفی و وزارت دفاع آمریکا درباره اینکه آیا اقدامات مشابه دیگری نیز در سایر املاک ترامپ انجام شده است یا خیر، هیچ اظهارنظری ننموده اند.

بر این اساس، جیمز مک استراویک از مقامات پنتاگون در نامه ای به جکی اسپیر دموکرات کمیته اطلاعاتی و نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا تاکید نموده است که آپارتمان برج ترامپ مالکیت خصوصی دارد و مذاکرات درباره اجاره آن نیز صرفا با نمایندگان مالک انجام شده است.

مقامات مربوطه از تعیین کردن مبلغ اجاره بهای این آپارتمان در برج ترامپ و یا اعلام هویت مالکان آن ممانعت نموده اند.

بر این اساس، در ماه فوریه که پنتاگون تائید کرد درصدد اجاره فضایی در برج ترامپ است، بعضی دموکرات ها این سوال را مطرح کردند که آیا این اقدام از سوی وزارت دفاع آمریکا، ثروت بادآورده ای برای ترامپ به دنبال خواهد داشت یا خیر.

پنتاگون نیز اعلام نموده است که به وسیله مذاکره با نمایندگان مالکان این آپارتمان خصوصی در برج ترامپ، درصدد برطرف چنین نگرانی هایی از سوی دموکرات هاست.

.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 858

به "پنتاگون آپارتمان برج ترامپ را برای حفاظت از چمدان اتمی اجاره می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنتاگون آپارتمان برج ترامپ را برای حفاظت از چمدان اتمی اجاره می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید