پذیرش نو آلبرتا؛ دعوت از متقاضیان با تنها 300 امتیاز

به گزارش مجله تور یک روزه، تازهترین خبرها حاکی از آن هستند که استان آلبرتای کانادا در پذیرش تازه خود که در تاریخ 22 ژانویه برگزار کرده برای 201 متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرده است تا آنها بتوانند تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف این استان جهت اقامت دائم ارائه کنند. حد اقل امتیاز این 201 متقاضی در سیستم جامع رتبه بندی 300 بوده است.

پذیرش نو آلبرتا؛ دعوت از متقاضیان با تنها 300 امتیاز

گفتنی است سیستم اکسپرس انتری که در سال 2015 از آن رونمایی شد، سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر جهان بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود.

چه کسانی واجد شرایط راستا اکسپرس انتری آلبرتا هستند؟

برنامه مهاجرت استانی آلبرتا راستا اکسپرس انتری آلبرتا را مدیریت می کند؛ راستا اکسپرس انتری آلبرتا هم به برنامه مهاجرت استانی آلبرتا اجازه می دهد در صف انتظار اکسپرس انتری در پی متقاضیان واجد شرایط بشود. آنگونه که برنامه مهاجرت استانی آلبرتا می گوید متقاضیان اکسپرس انتری که در آلبرتا دارای ارتباطات قوی هستند و یا در شغلی شغال هستند که از اولویت های توسعه اقتصادی استان حمایت می کند بشود. آنگونه که برنامه مهاجرت استانی آلبرتا اعلام کرده احتمال صدور دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس انتری با شرایط زیر بیشتر است:

در آلبرتا سابقه کار/تحصیل دارند یا از کارفرمای آلبرتایی پیشنهاد شغل دریافت کرده اند؛

از یکی از دانشگاه های کانادا فارغ التحصیل شده اند؛

و یکی از والدین، فرزندان یا خواهر/برادرهایشان در آلبرتا زندگی می کند

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1744

به "پذیرش نو آلبرتا؛ دعوت از متقاضیان با تنها 300 امتیاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش نو آلبرتا؛ دعوت از متقاضیان با تنها 300 امتیاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید