پاسخ تند یک پرسپولیسی به کری سرمربی لیگ رجحان؛ به آرزوت خندیدم ، منتظر شکست سنگین باش!

به گزارش مجله تور یک روزه، هافبک سابق سرخ ها می گوید، نه پیکان و نه هیچ تیم دیگری حریف پرسپولیس نخواهد بود.

پاسخ تند یک پرسپولیسی به کری سرمربی لیگ رجحان؛ به آرزوت خندیدم ، منتظر شکست سنگین باش!

به گزارش خبرنگاران اسماعیل حلالی هافبک اسبق پرسپولیس و تیم ملی نسبت به حرف های سرمربی طرفدار برای ملاقات مقابل پرسپولیس واکنش جالبی از خود نشان می دهد، هرچند پیشکسوت پرسپولیس نسبت به بازی پرسپولیس مقابل گل گهر در جام حذفی با وجود برد انتقاداتی را وارد می سازد. به بهانه قرعه کشی جام حذفی و سایر موارد گفت وگویی با حلالی داشتیم.

بازی پرسپولیس مقابل گل گهر را چگونه ارزیابی کردید؟

در نیمه اول پرسپولیس بازی را خیلی خوب آغاز کرد و به دو گل هم رسید. معمولاً شاید بعد از برد در دربی برخی از تیم ها به کما بروند یا با غرور بازی نمایند در حالی که چنین مسائلی در پرسپولیس دیده نشد، با وجود این نمی دانم در نیمه دوم بازی با گل گهر چه اتفاقی افتاد که شرایط پرسپولیس دگرگون شد. شاید تمرکز پرسپولیس به هم ریخت تا اینکه پرسپولیس در نیمه دوم بازی را از دست بدهد و این یک حقیقت است که در نیمه دوم کمی هم شانس آوردیم که به هر حال برنده شدیم و جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کردیم. در واقع این هم یک حقیقت است که اگر مقابل تیم های دیگر مانند نیمه دوم مقابل گل گهر بازی کنیم شاید جریمه شویم.

اشکال فنی پرسپولیس در این بازی چه بود؟

وقتی دربی را برده اید و دو گل هم از حریف پیش می افتید یعنی اینکه به لحاظ روانی دیگر استرسی ندارید اما نمی دانم چه اتفاقی برای بازیکنان پرسپولیس افتاد که این تیم در نیمه دوم شرایط بازی خوب را از دست داد.

فکر نمی کنید خستگی و فشار بازی ها و دربی موجب افت پرسپولیس در نیمه دوم شد؟

به هر حال نمی توانم جواب این سؤالتان را بدهم چون دور از تیم هستم و در واقع این کادر فنی است که با بازیکنان پرسپولیس زندگی می نماید و در خصوص مسائل فنی و روحی روانی تیم بخوبی از شرایط بازیکنان تیمش آگاهی دارد.

سرمربی تیم طرفدار بعد از قرعه کشی در این رابطه حرف زده که پرسپولیس را در جام حذفی می برد و پس از آن هم از ساپینتو انتقام باخت سنگین اش را خواهد گرفت!

فقط می توانم به حرف های سرمربی طرفدار بخندم چون واقعاً حرفی برای پاسخ دادن به حرف های این مربی ندارم. ان شاءالله که ایشان به این آرزوهای مهمش برسد و آرزو بر جوانان عیب نیست.

اما به هر حال طرفدار در بازی برگشت لیگ تیم پرسپولیس را شکست داده و در فوتبال هم هر احتمالی وجود دارد.

آن روز که پرسپولیس باخت روز بد پرسپولیس بود و با یک اشتباه فردی پرسپولیس بازی را به طرفدار باخت اما اگر هر دو تیم روزشان باشد و با هم بازی نمایند پرسپولیس سه یا چهار گل از تیم طرفدار پیش خواهد بود. چمن استادیوم دستگردی هم شرایط خوبی ندارد و چون زیر چمنش خاک است یکجورهایی توپ روی این زمین می پرد با وجود این پرسپولیس باید برنده گردد و برنده هم می گردد و در جام حذفی هم فینالیست می گردد.

در رابطه با بازی پرسپولیس مقابل پیکان چه صحبتی دارید؟

همه چیز بستگی به بازیکنان خودمان دارد و اگر بازیکنان پرسپولیس از همه توانایی شان استفاده نمایند حتماً برنده بازی خواهند بود و نه پیکان و نه هیچ تیم دیگری حریف پرسپولیس نخواهد بود. حالا تکلیف قهرمانی پرسپولیس دست خودش است به همین علت بازیکنان پرسپولیس از این شانس طلایی نهایت استفاده را خواهند کرد و با همه قوا در سه ملاقات لیگ بازی خواهند کرد تا پیروز شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1402 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2200

به "پاسخ تند یک پرسپولیسی به کری سرمربی لیگ رجحان؛ به آرزوت خندیدم ، منتظر شکست سنگین باش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ تند یک پرسپولیسی به کری سرمربی لیگ رجحان؛ به آرزوت خندیدم ، منتظر شکست سنگین باش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید