پابجی میزبان شخصیت های Nier شد

به گزارش مجله تور یک روزه، در این مدت ما شاهد ترکیب های بسیاری از عناوین مختلف بودیم. در اصل اینکه یک کاراکتر از عنوان دیگر در یک بازی حضور داشته باشد، اصلاً چیز عجیبی نیست. برای مثال کریتوس (Kratos) شخصیت اصلی بازی خدای جنگ در بازی فورتنایت (Fortnite) حضور داشت. حال نوبت به بازی پابجی (PUBG) رسیده است.

پابجی میزبان شخصیت های Nier شد

بازی پابجی قرار است با بازی نیر اتوماتا و رپلیکنت (Nier Automata and Replicant) ترکیب شوند. به این معنا که ما شاهد کاراکترهای این دو عنوان در پابجی خواهیم بود. در تریلر جدیدی که منتشر شده ما شاهد کاراکترهای اصلی بازی نیر رپلیکانت، 2B و 9S هستیم. همینطور اینکه عوامل مختلفی نیز از این دو بازی در دنیای پابجی وجود خواهند داشت.

این رویداد به مدت یک ماه طول خواهد کشید. بازیکنان پابجی می توانند اسکین این کاراکترها را خریداری نمایند. به طور کلی قیمت کل این باندل 5450 سکه جی (G Coin) خواهد بود. البته کاراکترهای اصلی مثل 2B و شخصیت اصلی رپلیکانت هر کدام 2080 سکه جی قیمت دارند.

این اولین بار نیست که ما شاهد حضور عناوین دیگر در پابجی هستیم. در این بازی در گذشته نیز جوکر و هارلی کویین و حتی بازی وارفریم (Warframe) حضور داشته اند. نکته مهم اینجاست که این رویدادها به مدت کوتاهی بوده و پس از آن بازی به حالت عادی باز خواهد گشت. تنها افرادی که این اسکین ها را خریداری نموده اند، می توانند از آن ها برای همواره استفاده نمایند.

ترکیب دو عنوان با یکدیگر باعث خواهد شد تا هر دو بازی در صدر اخبار قرار بگیرند. نکته اینجاست که در حال حاضر فورتنایت بیشترین اندازه ترکیب با عناوین دیگر را داشته است. با اینحال پابجی نیز در کوشش است تا در این موضوع به فورتنایت برسد. البته دنیای پابجی کمی واقع گرایانه تر بوده و حالت فانتزی فورتنایت را ندارد. حال باید داد که چگونه سازندگان پابجی می توانند از کاراکترهای نیر در این بازی استفاده نمایند.

در ادامه می توانید تریلر کوتاهی که برای اعلام این اتفاق تهیه شده است را دیدن کنید.

منبع: Gamepur.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2008

به "پابجی میزبان شخصیت های Nier شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پابجی میزبان شخصیت های Nier شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید