وزیر صمت: ستاد تنظیم بازار اختیاری در رابطه با تنظیم بازار ندارد

به گزارش مجله تور یک روزه، خبرگزاری خبرنگاران- وزیر صمت گفت: ستاد تنظیم بازار اختیاری در رابطه با تنظیم بازار ندارد و هیچ ابزاری برای اعمال نظارت بر بازار کالا های مختلف در دست این ستاد نیست.

وزیر صمت: ستاد تنظیم بازار اختیاری در رابطه با تنظیم بازار ندارد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، علیرضا رزم حسینی در جلسه صبح امروز کمیسیون تلفیق مجلس که با موضوع بررسی توزیع و تامین کالا های اساسی برگزار شد، افزود: وزارت جهاد کشاورزی باید مرغ را در اختیار ما بگذارد تا توزیع کنیم، ، ولی متاسفانه بخشی از مرغ خارج از شبکه توزیع به بازار می آید و قیمت مصوب در آن رعایت نمی شود.

وی گفت: از امروز مقرر شد مرغ در کشتارگاه قیمت گذاری شود و جهت آن تا رسیدن به میادین فروش به طور دقیق مورد رصد قرار گیرد.

رزم حسینی افزود: همچنین مقرر گشته برای رفع نیاز بازار مرغ 50 هزار تن از این محصول به کشور وارد شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با اینکه این موضوع جزو وظایف وزارت صمت نیست,، اما تامین میوه برای مردم اجرا شده و در حال حاضر پرتقال و سیب با قیمت 11 تا 12 هزارتومان عرضه می شود.

رزم حسینی افزود: البته ملاک مغازه های میوه فروشی بالای شهر نیستند چرا که آن ها سرقفلی سنگین دارند و میوه را به صورت دست چین عرضه می دهند به همین دلیل قیمت میوه در این مغازه ها گران می شود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1542

به "وزیر صمت: ستاد تنظیم بازار اختیاری در رابطه با تنظیم بازار ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر صمت: ستاد تنظیم بازار اختیاری در رابطه با تنظیم بازار ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید