واکنش حقیقی در نخستین بازی که برابر استقلال کلین شیت کرد، می توانستیم ببریم

به گزارش مجله تور یک روزه، دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:استقلال تیم خوب و پرمهره ای است اما موقعیت گلزنی برای برد داشتیم.

واکنش حقیقی در نخستین بازی که برابر استقلال کلین شیت کرد، می توانستیم ببریم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علیرضا حقیقی بعد از تساوی بدون گل مقابل استقلال در جمع خبرنگاران ابتدا رو به گزارشگر تلویزیون گفت: الان خیلی دوست دارم سوالت را بپرسی که آن گزارشگر جواب داد دو توپ خیلی خوب را گرفتی و حقیقی به شوخی گفت نه این سوالت نیست سوال اصلی را بپرس و سپس حقیقی ادامه داد می توانستیم امروز استقلال را ببریم استقلال تیم خوب و پرمهره ای است نمی دانم اکنون اول جدول است یا دوم اما به هر حال جزو تیم های بالانشین جدول است ولی من فکر می کنم ما موقعیت گلزنی برای برد استقلال داشتیم اما باز هم خدا را شکر.

وی اضافه نمود: هر دو موقعیت استقلال را گرفتم و خدا را شکر روی دو ضربه خوب عکس العمل نشان دادم.

وی در خصوص اینکه در یک صحنه خیلی از هم تیمی خودت عصبانی شدی و می خواستی او را تعقیب کنی مطرح کرد: فوتبال اکنون دیگر یک مسابقه نیست واقعا یک جنگ است. من هم در آخر تیم قرار دارم و وظیفه من خیلی خطرناک است، با کوچک ترین اشتباه و توپ وارد دروازه گردد از چشم من علیرضا حقیقی می بینند. در تیم همه ما با هم دوست و برادریم در آن صحنه هم من چیز خاصی نگفتم اما احساس کردم باید یک حالت شوک به تیم وارد می شد و خدا را شکر این رخ داد. باز هم می گویم ما باید در طرز تفکرمان تجدید نظر کنیم چون می توانیم این بازی ها را ببریم. دست استقلال یا تیم دیگری نیست استقلال هم یکی از تیم های خوب است که مقابل آن چند موقعیت 100درصد گلزنی را از دست دادیم.

حقیقی در خصوص بازگشت تماشاگران به استادیوم گفت: خوب بود به ما هم نظر لطف داشتند خیلی لطف داشتند! به هر حال فوتبال است دلمان برایشان تنگ شده بود.

وی در خصوص اینکه به نظر می رسد تماشاگران بیش از 5 هزار نفر بود گفت: فکر کنم یک، یک یادشان رفته بود تماشاگران ما 5 هزار نفر بودند و تماشاگران استقلال 15 هزار نفر بودند. ایرادی ندارد هر چه تماشاگر بیشتر باشد ما هم لذت می بریم اما ان شاءلله که درست بگردد.

وی در خصوص برخوردش با بازیکن مهاجم استقلال گفت: به هر حال فوتبال است و برخورد دارد. پینگ پنگ نیست که برخوردی نداشته باشیم. در صحنه اول با سیاوش یزدانی برخورد داشتم و کتفم در رفت و دکتر همانجا کتفم را جا انداخت در دومین برخورد هم متأسفانه مهاجم حریف بد روی پایم آمد. به آقای فغانی هم گفتم البته نظر او خیلی محترم است. دلمان برای آقای فغانی هم خیلی تنگ شده بود کلاس و پرستیژی که او در داوری دارد کم نظیر است به او تبریک می گویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1905

به "واکنش حقیقی در نخستین بازی که برابر استقلال کلین شیت کرد، می توانستیم ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش حقیقی در نخستین بازی که برابر استقلال کلین شیت کرد، می توانستیم ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید