هیوندای 12 خودروی شاسی بلند جدید در بازار عرضه می کند

به گزارش مجله تور یک روزه، گویا صف خط تولید هیوندای با خودروهای شاسی بلند انباشته شده است و این شرکت قصد دارد به زودی 12 مدل جدید را در بازار عرضه کند.

هیوندای 12 خودروی شاسی بلند جدید در بازار عرضه می کند

با وجود خودروهای کونا (Kona)، سانتافه (SantaFe)، پالیسید (Palisade)، توسان (Tucoan)، نکسو (Nexo) و ونیو (Venue) هیوندای تقریبا برای هر سلیقه ای محصولی دارد. اما این بدان معنا نیست که این خودروساز کره ای به این خودروها بسنده می کند. در حقیقت موضوع کاملا برعکس است و هیوندای به تازگی اعلام کرده که ارائه گسترده خودروهای شاسی بلند با 12 شاسی بند جدید یا به روزشده ادامه می یابد.

عرضه کونا 2022 و کونا N-Line قبلا اعلام شده و همچنین می دانیم که یک کونا N با عملکرد بالا در راه است. انتظار می رود که کونا N از یک پیشرانه مشترک یا ولستر (Veloster N) استفاده کند و بدین ترتیب یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر خواهد داشت که توانی بین 250 تا 275 اسب بخار تولید می کند. توسان 2022 و سانتافه 2021 هم محصولاتی کاملا جدید هستند اما انتظار نمی فرایند که پیشرانه قدرتمند نسخه N را دریافت کنند.

  • هیوندای سانتافه 2021 با طراحی متحول شده و مدل هیبریدی به بازار عرضه می شود

ارائه نسخه هیبریدی سانتافه جدید قبلا تأیید شده است و ما انتظار داریم که نسخه پلاگین هیبریدی توسان هم به زودی معرفی شود. این هفت مورد از خودروهای شاسی بلند جدید هیوندای است اما 5 نمونه دیگر چطور؟

سرنخ ها در این زمینه را باید در گفته های هیوندای در مورد پیشرانه های محصولات خود جست وجو کرد. در اعلامیه هیوندای به پیشرانه های جدید شامل مدل های بنزینی، هیبریدی، پلاگین هیبریدی و باتری دار اشاره شده است.

روشن است که هیوندای بسیار به پیشرانه های جایگزین فکر می کند. به روزرسانی های میان دوره ای این شرکت خودروسازی که برای کونا معمولی انجام می شود، مطمئنا به کونا الکتریکی منتقل خواهد شد و هیوندای همچنین تأیید کرده که یک خودروی شاسی بلند تمام الکتریکی تحت نام تجاری جدید آیونیک (Ioniq) با نام آیونیک 5 (Ioniq 5) ارائه خواهد کرد. به روزرسانی ها برای خودروی تقریبا فراموش شده نکسو (Nexo) هم بعید به نظر نمی رسد.

یک پیکاپ کوچک از هیوندای هم با نام سانتا کروز (Santa Cruz) در راه است. اگر وانت هایی که بر پایه توسان ساخته می شود را به عنوان شانسی بلند درنظر بگیریم مدل های بیشتری هم شاهد خواهیم بود. در حقیقت هنوز نمی دانیم که در پس مدل ان لاین (N-Line) چه محصولاتی عرضه خواهد شد. هیوندای به عنوان دروغ اول آوریل چیزهای جالبی درباره نسخه N خودروی شاسی بلند پالیسید (Palisade) گفته بود که به نظر عالی می رسد. اگرچه بعید به نظر می رسد که نسخه N پالیسید را ببینیم، اما حداقل می تواند امیدوار بود.

عکس کاور: هیوندای کونا 2021

Credit: Hyundai

منبع: Motor Trend

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1266

به "هیوندای 12 خودروی شاسی بلند جدید در بازار عرضه می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیوندای 12 خودروی شاسی بلند جدید در بازار عرضه می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید