هشدار سازمان بهداشت جهانی: کرونا ممکن است در تابستان از بین نرود تازه ترین گزارش WHO از آمار کروناویروسظریف خواهان یاری جهانی و منطقه ای برای مقابله با کرونا شد

به گزارش مجله تور یک روزه، یک مقام سازمان جهانی بهداشت هشدار داد همه کشورها باید ریشه کن کردن ویروس کرونا را در اولویت نخست خود قرار دهند زیرا هیچگونه شواهدی مبنی بر از رفتن این ویروس مانند ویروس آنفلوآنزا در تابستان در دست نیست.

هشدار سازمان بهداشت جهانی: کرونا ممکن است در تابستان از بین نرود تازه ترین گزارش WHO از آمار کروناویروسظریف خواهان یاری جهانی و منطقه ای برای مقابله با کرونا شد

به گزارش ایرنا از رسانه های چین، مایکل رایان مدیر اجرایی برنامه فوریت های بهداشتی سازمان دنیای بهداشت روز شنبه در مصاحبه با خبرنگاران در ژنو اضافه کرد: این یک امید واهی است که این ویروس در تابستان از بین خواهد رفت.

این مقام سازمان دنیای بهداشت از همه کشورها خواست که بر روی آنچه که می توانند انجام دهند تمرکز نمایند و منتظر انتها طبیعی این ویروس نباشند.

او همچنین گفت که رفتار و عملکرد ویروس کرونا در شرایط آب و هوایی متفاوت ناشناخته است.

این مقام سازمان دنیای بهداشت همچنین از افزایش تعداد موارد جدید در کشورهایی که درآمد کم و سیستم پزشکی ضعیف دارند ابراز نگرانی شدید کرد.

رایان همچنین با اشاره به محدود کردن ورود اتباع ژاپن و کره جنوبی به کشورهای یکدیگر، چنین شرایطی را یک بحران سیاسی توصیف کرد و از کشورها خواست این محدودیت ها را کنار بگذارند زیرا این نوع محدودیت ها یاریی به اصل موضوع نمی کند.

اظهارات این مقام سازمان دنیای بهداشت در شرایطی است که موارد ابتلا به ویروس جدید کرونا در سراسر دنیا از 100 هزار مورد بیشتر شده است.

--

بیشتر بخوانید:

تازه ترین گزارش WHO از آمار کروناویروس

ظریف خواهان یاری دنیای و منطقه ای برای مقابله با کرونا شد

منبع: عصر ایران
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 816

به "هشدار سازمان بهداشت جهانی: کرونا ممکن است در تابستان از بین نرود تازه ترین گزارش WHO از آمار کروناویروسظریف خواهان یاری جهانی و منطقه ای برای مقابله با کرونا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار سازمان بهداشت جهانی: کرونا ممکن است در تابستان از بین نرود تازه ترین گزارش WHO از آمار کروناویروسظریف خواهان یاری جهانی و منطقه ای برای مقابله با کرونا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید