نیروهای حشد شعبی بیش از 20 تکفیری داعش را به هلاکت رساندند

به گزارش مجله تور یک روزه، به گزارش خبرنگاران به نقل از الفرات نیوز، علی الحسینی مسئول ارتباطات سازمان حشد شعبی در محور شمالی عراق از تحقق دستاوردهای جدید این گروه در نبرد با بقایای عناصر تکفیری داعش در استان صلاح الدین اطلاع داد.

نیروهای حشد شعبی بیش از 20 تکفیری داعش را به هلاکت رساندند

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: نیروهای حشد شعبی به همراه دیگر نیروهای امنیتی عراق طی عملیاتی گسترده پیروز شدند مواضع تکفیریهای داعش در نقاطی از استان صلاح الدین را در هم بکوبند.

به گفته این مقام حشد شعبی، نیروهای این گروه مقاومتی پیروز شدند در جریان عملیات گسترده علیه تکفیریها در صلاح الدین بیش از 20 عنصر تکفیری را به هلاکت رسانده و شماری دیگر را نیز به شدت زخمی نمایند.

وی همچنین بیان نمود: در جریان عملیات حشد شعبی و نیروهای امنیتی علیه بقایای داعش در صلاح الدین 5 تَن از سرکردگان داعش به هلاکت رسیدند. عملیات های کنونی با هدف نابودسازی هسته های خاموش داعش انجام می شوند.

روز گذشته نیز منابع عراقی به هلاکت 6 تروریست داعشی در حمله هوایی به مواضع تکفیریها در کرکوک و همچنین بازداشت یک سرنموده داعشی در استان نینوا اشاره کردند. بر اثر حمله هوایی به تونلی که 6 تروریست داعشی در استان کرکوک در آن قرار داشتند، این تونل منهدم شد و همه تروریستها به هلاکت رسیدند.

منابع وابسته به حشد شعبی عراق روز گذشته اعلام نموده بودند که نیروهای تیپ 41 حشد شعبی و تکاوران فرماندهی عملیات سامراء در عملیاتی در منطقه الذهب در جنوب سامراء، تونلهای داعشی را کشف کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1343

به "نیروهای حشد شعبی بیش از 20 تکفیری داعش را به هلاکت رساندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروهای حشد شعبی بیش از 20 تکفیری داعش را به هلاکت رساندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید