منت حسینی بر سر طرفداران استقلال: طاقت ناراحتی شما را نداشتم!

به گزارش مجله تور یک روزه، حسینی از امروز دوباره باید رقابتی سخت را با رحمتی آغاز کند، رقابتی که اگر بازنده اش باشد، گله کردن های حسین حسینی را دیگر کمتر کسی می پذیرد.

منت حسینی بر سر طرفداران استقلال: طاقت ناراحتی شما را نداشتم!

ماجرای حسین حسینی و استقلال خاتمه به اینجا رسید که او می خواهد در استقلال بماند. او خودش هم انگار از شایعات خودساخته اش خسته شده و می خواهد دوباره به رقابت با مهدی رحمتی برگردد، رقابتی که بی تردید سخت است.

بعد از این که حسین حسینی در غربال نهایی کارلوس کی روش با همان کابوسی روبه رو شد که 7 ماه قبل طعم تلخ آن را چشیده بود تا بعد از جام جهانی روسیه، جام ملت های آسیا 2019 را نیز از دست بدهد، بسیاری دوران همکاری گلر شیرازی با استقلال را خاتمه یافته قلمداد کردند.

حسین حسینی که تنها چند ماه دیگر از قراردادش با استقلال باقی مانده است بعد از بازگشت از اردوی آماده سازی تیم ملی در دوحه با شایعات زیادی در خصوص جدایی روبه رو شد که البته خودش آنها را می ساخت. گمانه زنی ها تا جایی پیش رفت که بسیاری او را جداشده بزرگ استقلالی ها در زمستان نامیدند و در تکمیل این اتفاق مدعی بودند حسین حسینی دیگر تاب و تحمل اتفاقات اتفاق افتاده در ماه های گذشته با نیمکت نشینی را ندارد و ترجیح می دهد به جای رقابت با رقیبی همچون رحمتی راهی تیمی گردد که به عنوان گلر اصلی به میدان برود. اینها را حسینی با رفتارها و کدهایش به رسانه ها تقدیم می کرد.

در این راه انتشار پستی با تنها یک کلمه حیف بر ابهامات ماجرای حسینی و استقلال اضافه کرد. به خصوص بعد از شنیدن تلاش های چند باشگاه لیگ برتری پرطرفدار برای جلب رضایت این بازیکن برای جدایی که با واکنش های طرفداران استقلال روبه رو شد. در شایعات رقم های غیرواقعی و عجیب چند میلیاردی هم مطرح می شد.

این روند ادامه داشت تا این که حسین حسینی در جدیدترین پست ایسنتاگرامی خود متنی برخلاف تمام گمانه زنیثها و شایعات خودساخته اخیر منتشر کرد تا از تصمیم خود برای ماندن در استقلال و مبارزه برای باز پش دریافت جایگاهی در ترکیب اصلی پرده برداشت. در پست جدید حسینی در اینستاگرام آمده است:

سلام، سلامی به بلندای آسمان آبی ایران

بعد از غیبت در جام جهانی 2018 روسیه تمام تلاشم این بود تا به عنوان یکی از نماینده های استقلال در جام ملت های اسیا 2019 افتخار پوشیدن پیراهن مقدس ایران رو به دست بیارم اما باز هم قسمت نشد و همه هم میدونن دلیلش چی بود... روزهای سخت و طاقت فرسایی رو گذروندم که امیدوارم برای هیچ بازیکنی تکرار نشه...

تو این روزها شایعات زیادی رقم خورد که برخی از انها واقعی و برخی دیگه غیرواقعی بود...

اول باید از شما طرفداران عزیز استقلال تشکر ویژه داشته باشم که با پیغام ها و حمایت هاتون یاری کردین تا با کابوس غیبت تو دو تا تورنمنت بزرگ ملی کنار بیام، درثانی از شما بابت استرس هایی که به خاطر این شایعات کشیدین عذرخواهی کنم...

دروغ چرا تو این یکی دو هفته بودن باشگاه هایی که پیشنهادات میلیاردی ارائه دادن و تاکید زیادی روی عقد قرارداد داشتن اما من طاقت دیدن ناراحتی شما عزیزان و جدایی به این شکل اونم بعد از شش سال رویایی نداشتم به همین خاطر با تشکر از لطف باشگاه هایی که پیشنهاد دادن تصمیم گرفتم بمونم و دینی که به استقلال و طرفداراش به گردنم دارن رو ادا کنم...

میخوام بمونم و دوباره جنگ عادلانه ای برای خوشحالی و موفقیت استقلال تو ایران و آسیا داشته باشم...

باشد که باتمرین و تلاش بیشتر از قبل، لطف خداوند بزرگ شامل حالم بشه تا نیم فصل رویایی دیگه ای با شما آبی دلان تجربه کنم...

به امید قهرمانی استقلال با شما طرفداران دوست داشتنی

یا علی... -

حسین حسینی با انتشار این متن تصمیمش را اعلام نموده و می خواهد در استقلال ادامه بدهد، اگرچه تلاش نموده شایعات پیشنهادات چشمگیر را هم به رخ طرفداران بکشد که معلوم نیست چقدر واقعی و چشمگیر بوده اند و با دریافتی اش از استقلال چقدر تفاوت داشته اند. کسی چه می داند! حسینی از امروز دوباره باید رقابتی سخت را با رحمتی آغاز کند، رقابتی که اگر بازنده اش باشد، گله کردن های حسین حسینی را دیگر کمتر کسی می پذیرد. منت گذاشتن های بازیکنان بر سر طرفداران در فوتبال انگار خاتمهی ندارد. آنها در اینستاگرام برای فالوئرهای خود نامه می نویسند که از پیشنهادات میلیاردی حرف می زنند و خاتمه می گویند که به خاطر طرفداران به همه پیشنهادات پاسخ منفی داده اند، رفتاری عجیب که نمی دانیم چقدر برای طرفدار -نه فقط فالوئرها- باورکردنی و جالب باشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 124

به "منت حسینی بر سر طرفداران استقلال: طاقت ناراحتی شما را نداشتم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منت حسینی بر سر طرفداران استقلال: طاقت ناراحتی شما را نداشتم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید