مقاله: همه چیز درباره تیگو 8 پرو

به گزارش مجله تور یک روزه، خبرنگاران| آخرین روز های اسفند 99 بود که مدیران خودرو با انتشار تصویر هایی مبهم در بیلبورد های از محصول تازه خود پرده برداشت. تصاویری که نشان می داد این شرکت خودروسازی میخواهد نسخه فیس لیفت چری تیگو 8 را مونتاژ و به بازار ایران عرضه کند. اما حالا مدیران خودرو رسما اعلام نموده که مونتاژ این محصول را در دستور کار قرار داده است.

مقاله: همه چیز درباره تیگو 8 پرو

شرکت چری مدعی است که تیگو 8 پرو با فضای فوق العاده عظیم و سطح رانندگی بالا و راحتی سواری برای ارزیابی در خصوص رضایت شاسی بلند های میانه سطح بالا، نسبت به رقبای خود عملکرد بهتری ارائه داده است. در این میان بخشی از تحلیلگران حوزه خودرو معتقدند که فیس لیف تیگو 8، دارای ظاهری مدرن، با فضای داخلی عظیم و راحت و بعلاوه دارای ویژگی های مناسب موتور محفظه است.

آنالیز ها نشان می دهد که محصول نو چری از یک موتور 2 لیتری توربو به قدرت 170 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن در متر و گیربکس 9 سرعته بهره برده است. علاوه بر آن یک موتور 1.6 لیتری TGDI با قدرت 197 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن در متر که توان لازم را در اختیار این شاسی بلند 7 نفره خانوادگی با طولی بیش از 4.7 متر بوده قرار خواهد داد.

با این حال با آنالیز تصاویر منتشر شده در سایت رسمی کمپانی چری می توان دریافت که محصول نو با بهره گیری از قطعات نو کرومی، تجهیزات روشنایی جالب و کاربردی و بعلاوه سیستم های خنک نماینده نو، بسیار زیباتر شده است.

منبع مقاله: همه چیز درباره تیگو 8 پرو

انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1781

به "مقاله: همه چیز درباره تیگو 8 پرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: همه چیز درباره تیگو 8 پرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید