معضلات اقتصادی استقلال را به حداقل می رسانیم، از مجیدی حمایت می کنم

به گزارش مجله تور یک روزه، به گزارش خبرنگاران، احمد سعادتمند پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال گفت: به صورت رسمی و با اکثریت اعضای هیئت مدیره اولین جلسه باشگاه در سال جدید برگزار و در نهایت مسئولیت باشگاه استقلال به بنده محول شد. البته برای خلیل زاده نیز آرزوی سلامتی داشته و او نیز مثل خودم به نوعی داغدار بوده و برای وی نیز آرزوی صبر جزیل دارم.

معضلات اقتصادی استقلال را به حداقل می رسانیم، از مجیدی حمایت می کنم

وی اضافه کرد: قطعاً مسائل و موارد مختلفی در باشگاه وجود دارد و این موارد باید در اولویت موارد اجرایی قرار گیرد و هر چه زودتر و در کمترین فرصت ممکن مسائل را حل و فصل کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال در بحث تأمین منابع اقتصادی مسائل زیادی داشته و با برنامه هایی که تبیین شد در کوشش هستیم معضلات اقتصادی را به کمترین حد ممکن برسانیم و این مسائل را حل کنیم.

سعادتمند ادامه داد: بنده علاقه مند بودم شب عید می توانستیم بخشی از تعهدات باشگاه به بازیکنان، کادرفنی و سایر زحمت کشان را پرداخت کنیم، اما متأسفانه این مهم رخ نداد. با این حال اکنون اولویت اصلی من این است که تا کوتاه ترین زمان ممکن تخصیص لازم در بخش اقتصادی را داشته باشیم تا بازیکنان بتوانند با روحیه مناسب آماده و مهیای حضور در مسابقات آینده شوند.

وی گفت: در شرایط کنونی که دنیا درگیر ویروس کرونا بوده پیگیری مسائل کمی سخت تر است، اما ما با جدیت پیگیر آرای انضباطی که از سنوات قبل باشگاه را در درگیر نموده هستیم و بنا داریم باشگاه را به سمتی ببریم که بتوانیم نسبت به تأمین و برطرف مسائل پیش برویم. در نهایت کوشش ما در راستای ایجاد یک باشگاه اصیل که دارای درآمد پایدار و البته زیر ساخت های مناسب باشد، هستیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال بیان کرد: از کادرفنی، سرمربی تیم، کاپیتان و تمامی بازیکنان تشکر می کنم و به عنوان کسی که حامی این عزیزان هستم قطعاً پیگیر برطرف مسائل خواهم بود. به طور حتم از فرهاد مجیدی به عنوان فرزند استقلال حمایت خواهم کرد و اکنون نیز منتظرم تا وی را در جلسه ای حضوری بیبینم و در مورد شرایط تیم با او صحبت نموده و اگر چنانچه قرار به برطرف ایراداتی در تیم باشد نسبت به آن هر چه زودتر اقدام کنم. کادرفنی و بازیکنان از این پس تنها تمرکزشان در زمین باشد و من به طور ویژه مسائل بیرونی تیم را حل خواهم کرد تا آنها تنها تمرکزشان به بازی ها باشد. قطعاً طی این چند روزه اصلاح ساختار اداری باشگاه در اولویت است و در کنار آن نیز موارد مربوط به انتصابات جدید را اعلام می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 876

به "معضلات اقتصادی استقلال را به حداقل می رسانیم، از مجیدی حمایت می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معضلات اقتصادی استقلال را به حداقل می رسانیم، از مجیدی حمایت می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید