عطوان: تحریم کالاهای فرانسه اثربخشی مسلمانان را اثبات کرد

به گزارش مجله تور یک روزه، روزنامه نگار سرشناس دنیا عرب نوشت که تحریم کالا های فرانسوی اثربخشی 2 میلیارد مسلمان در دنیا را نشان داد.

عطوان: تحریم کالاهای فرانسه اثربخشی مسلمانان را اثبات کرد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، عطوان در توئیتی که امروز در حساب شخصی خود منتشر کرد، نوشت: تحریم کالا های فرانسوی دو امر اساسی را نشان داد که اولین آن قدرت و پایداری و اثر بخشی 2 میلیارد مسلمان در دنیا و پیروزی آن ها در سایه تبعیت از پیامبرشان و عقایدشان بود.

وی همچنین اضافه نمود: موضوع دیگر تبعیت بعضی حاکمان آن ها از غرب که به کمک خدا قدرت مردم آن ها را کوچک خواهد نمود.

امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه اخیرا در اظهاراتی وقیحانه اعلام نموده بود که فرانسه همچنان به انتشار کاریکاتور های توهین آمیز علیه رسول گرامی اسلام (ص) ادامه خواهد داد، امری که با واکنش تند مسلمانان در سراسر دنیا رو به رو شد.

مسلمانان بویژه ملت های مسلمان منطقه تا به امروز با برگزاری تظاهرات اعترض آمیز و تحریم کالا های فرانسه به این اهانت مکرون واکنش نشان داده اند.

صاحبان فروشگاه ها به جمع آوری کالا های فرانسوی از قفسه های خود اقدام و تاکید نموده اند که مکرون باید رسما از مسلمانان به خاطر این اهانت وقیحانه خود عذرخواهی نموده و از تکرار آن بپرهیزد.

در همین پیوند، مجلس، احزاب، جریان های سیاسی و شخصیت های سیاسی و دینی کشور های مختلف نیز از زمان اظهارات وقیحانه مکرون با صدور بیانیه های جداگانه، اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1219

به "عطوان: تحریم کالاهای فرانسه اثربخشی مسلمانان را اثبات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطوان: تحریم کالاهای فرانسه اثربخشی مسلمانان را اثبات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید