طراحی اپلیکیشن شناسایی مبتلایان به کرونا در اطراف کاربر

به گزارش مجله تور یک روزه، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، چین برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا اپلیکیشنی عرضه نموده است. هنگامیکه کاربران در نزدیکی فردی مبتلا به بیماری قرار دارند، این اپلیکیشن به آنان هشدار می دهد.

طراحی اپلیکیشن شناسایی مبتلایان به کرونا در اطراف کاربر

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

این اپلیکیشن ردیاب تماس نزدیک (Close Contact Detector) نام دارد و به کاربران اجازه می دهد شرایط خود را با اسکن یک کد QR در اپلیکیشن هایی مانند Alipay، وی چت یا QQ کنترل نمایند.

در مرحله بعد از آنان خواسته می گردد نام و شماره شناسایی دولتی خود را وارد نمایند. سپس افراد می توانند شرایط 3 شماره شناسایی دولتی دیگر را آنالیز نمایند.

این اپلیکیشن برای افرادی کارآمد است که در یک محل کار می نمایند، در یک کلاس درس می خوانند یا در یک خانه زندگی می نمایند. علاوه بر آن پزشکان نیز می توانند درباره بیماران این اپلیکیشن را به کار گیرند. اگر اپلیکیشن تشخیص دهد فردی با نشانه های ابتلا به ویروس کرونا در فاصله کمی از کاربر واقع شده است، از او خواسته می گردد در خانه بماند.

البته هنوز معین نیست این اپلیکیشن دولتی چگونه کار می نماید یا آنکه خطر قرار دریافت در معرض بیماری را چگونه تشخیص می دهد. با این وجود چند سازمان دولتی از جمله کمیته بهداشت ملی چین، وزارت حمل و نقل، سازمان هوانوردی و راه چین از این اپلیکیشن پشتیبانی می نمایند تا صحت اطلاعات آن تامین گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 687

به "طراحی اپلیکیشن شناسایی مبتلایان به کرونا در اطراف کاربر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی اپلیکیشن شناسایی مبتلایان به کرونا در اطراف کاربر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید