شعبانی بهار: از ظرفیت همه مربیان استفاده می کنیم، امیدوارم در فرانسه مجددا سهمیه بگیریم

به گزارش مجله تور یک روزه، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: امیدوارم جا به جایی صورت گرفته در کادر فنی ریکرو باعث گردد کار ها را خوبی پیش ببریم و به آنچه شایسته این رشته است برسیم.

شعبانی بهار: از ظرفیت همه مربیان استفاده می کنیم، امیدوارم در فرانسه مجددا سهمیه بگیریم

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، غلامرضا شعبانی بهار در حاشیه مسابقات تیراندازی با کمان کارگران کشور گفت: همانطور که می دانید اردوهای تدارکاتی ما به صورت مرتب برگزار می گردد و این برنامه ها تا اعزام به تایلند که اواسط اردیبهشت ماه است، ادامه دارد. کاپ آسیایی یک مسابقه خوب، به هنگام و تدارکاتی برای تیم ملی است و تیم کامپوند نیز در این مسابقات حضور دارد.

وی در ادامه اضافه کرد: بلافاصله بعد از مسابقات تایلند و یک هفته بعد از آن، مرحله دوم کاپ دنیای در چین است که تیم ریکرو در آن حاضر می گردد و اینها برای آماده سازی روحی، روانی و تکنیکی تیم می تواند اهمیت داشته باشد. بعد از یکی دو هفته تیم ما در مسابقات دنیای در فرانسه حضور پیدا می نماید. این مسابقه آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک خواهد بود و ما در بخش خانم ها هم انفرادی و هم تیمی شانس داریم و آقایان نیز در بخش تیمی احتمال کسب سهمیه دارند.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان تاکید نمود: با توجه به ارزیابی ها و فعالیت های مربیان و ورزشکاران و همچنین برگزاری مسابقات لیگ و مسابقات انگیزشی درون اردویی همگی زمینه را فراهم می نماید که تیم ما با آمادگی کامل در فرانسه شرکت کند. امیدوارم تیم ما با آمادگی کامل در فرانسه شرکت کند و با کسب سهمیه مجدد، با دست پر راهی المپیک توکیو شویم.

وی یادآوری کرد: بعد از المپیک مسابقات کشورهای اسلامی را داریم که تیم های ریکرو و کامپوند ایران در آن حضور پیدا می نماید. همه برنامه های ما پشت سر هم هستند و نیازمند یک حمایت همه جانبه از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هستیم. همچنین ضروری است مربیان با انگیزه را به کار بگیریم تا زمینه این موفقیت فراهم گردد.

شعبانی بهار در مورد تغییرات اجرا شده در کادرفنی تیم ریکرو گفت: در بحث راهنمایی تیم ریکرو یک تغییراتی داشتیم. قبل از این تغییرات، هماهنگی هایی با کمیته پارالمپیک انجام شد و بهزاد پاکزاد به عنوان سرمربی اختصاصی زهرا نعمتی انتخاب شد و وی یک ماه و نیم است کار خود را شروع نموده است. مجید میررحیمی هم قراردادش آخر دی ماه تمام شد و اصرار داشت که ادامه ندهد اما با پافشاری من دی ماه هم ماند و در مجموع به تفاهم رسیدیم که این جا به جایی انجام گردد. وی از ظرفیت های خوب تیراندازی با کمان است و در کنار ما است. برای اینکه فرصت ها را از دست ندهیم با یک هماهنگی درون سازمانی از پاکزاد خواستیم راهنمایی تیم ریکرو را هم بر عهده بگیرد. وی درخواست داشت که هم در ریکرو آقایان و خانم ها کمکی داشته باشد که خانم لیلا سخایی فرد را پیشنهاد داد و وی هم کار خود را شروع نموده است. پاکزاد هم راهنمایی تیم ریکرو و هم زهرا نعمتی را بر برعهده دارد. امیدوارم با این جا به جایی کار را خوب پیش ببریم و به آنچه شایسته این رشته است برسیم. ما از ظرفیت های مربیان به خصوص میررحیمی استفاده می کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1355

به "شعبانی بهار: از ظرفیت همه مربیان استفاده می کنیم، امیدوارم در فرانسه مجددا سهمیه بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبانی بهار: از ظرفیت همه مربیان استفاده می کنیم، امیدوارم در فرانسه مجددا سهمیه بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید