سونی: Ghost of Tsushima بازی پلی استیشن 5 نیست

به گزارش مجله تور یک روزه، بیش از یک سال است که هیچ خبری از یکی از جذاب ترین بازی های انحصاری پلی استیشن 4 نشنیده ایم؛ طوری که بسیاری از طرفداران بازی Ghost of Tsushima تصور کرده اند که شاید سونی عرضه بازی را به کنسول بعدی خود موکول کرده است. با توجه به اینکه رسما می دانیم قرار است پلی استیشن 5 در سال 2020 عرضه شود، بی خبری درباره بازی Ghost of Tsushima کمی بازی کننده ها را نگران کرده است. با این حال، می توانیم مطمئن باشیم که این بازی برای پلی استیشن 4 ساخته و عرضه می شود.

سونی: Ghost of Tsushima بازی پلی استیشن 5 نیست

جیم رایان، مدیرعامل پلی استیشن، پس از انتشار مقاله نشریه وایرد درباره تایید زمان عرضه پلی استیشن 5 هم چنین یک پیغام روی وبلاگ رسمی پلی استیشن منتشر کرد. در پیغام جیم رایان آمده است که هنوز هم بازی های بزرگی در راه پلی استیشن 4 هستند. بازی Ghost of Tsushima هم مشخصا از سوی جیم رایان به عنوان یکی از بازی های آینده پلی استیشن 4 نام برده شده است.

رایان در پیغام خود نوشته است: تا سال آینده که بخواهیم بیشتر درباره پلی استیشن 5 صحبت کنیم، بازی های بزرگ زیادی به پلی استیشن 4 خواهند آمد؛ بازی هایی مثل Death Stranding و The Last of Us Part II و هم چنین Ghost of Tsushima.

کاملا واضح است که در پیغام جیم رایان، ترتیب عرضه این بازی ها هم رعایت شده است؛ طوری که احتمالا در ماه های آینده و با نزدیک شدن به زمان عرضه The Last of Us Part 2 باید منتظر اعلام اطلاعات بیشتر از بازی Ghost of Tsushima باشیم.

بازی Ghost of Tsushima توسط استودیوی بازی سازی ساکر پانچ پروداکشنز (Sucker Punch Productions)، یعنی سازندگان مجموعه بازی های Infamous، ساخته می شود. این بازی یک اکشن ماجرایی محیط باز است و قصه آن در قرن 17 در ژاپن روی می دهد.

منبع: PlayStation Blog

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 464

به "سونی: Ghost of Tsushima بازی پلی استیشن 5 نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی: Ghost of Tsushima بازی پلی استیشن 5 نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید