سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران روزنامه نگار شد!

به گزارش مجله تور یک روزه، کارلوس کی روش تصمیم گرفته است در دوران کرونا برای روزنامه ها مطلب بنویسد، ولی با واکنش هایی روبرو شده است.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران روزنامه نگار شد!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کارلوس کی روش پرتغالی سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا قبول نموده است بخشی از مطالب روزنامه El Espectador را تامین کند و برای این مطلب ستون نویس باشد. این روزنامه یکی از سنتی ترین روزنامه هایی است که در کلمبیا نوشته شده است. این در شرایطی است که همه گیری ویروس کرونا باعث شده است تیم های ملی در مسابقات مقدماتی جام دنیای قطر در سال 2022 شرکت نکنند و حتی تمرینات تیم ها نیز تعطیل است.

این اطلاعات توسط کامیله زولوگا، روزنامه نگار Notcias Caracol به اشتراک گذاشته شد که گفت کی روش دو ستون هفتگی (یکی چهارشنبه ها و دیگری یکشنبه ها) خواهد داشت و در حقیقت، همین آخر هفته او اولین حضور خود را به عنوان نویسنده مقاله تجربه می نماید. موضوعی که بدون شک توجه افکار عمومی در کشور را به خود جلب خواهد نمود.

اگرچه در حال حاضر تعیین نیست او در خصوص چه عاملی صحبت خواهد نمود اما کی روش نشان داده که در زمینه های مختلف جامعه و نه تنها در فوتبال، دانش بسیار خوبی دارد بنابراین دیدن او در جنبه جدید خود جالب خواهد بود، حالا که شیوع ویروس کروناست، به او اجازه می دهد به عنوان سرمربی کلمبیا، وظایف دیگری انجام دهد.

کارلوس کی روش در بحبوحه شرایط اضطراری که در کلمبیا و دنیا وجود دارد، حقوق خود را کاهش داد و گرچه در وهله اول فدراسیون فوتبال کلمبیا اعتقاد نداشت که این اقدام مناسب است در پیشنهاد دوم تصمیم گرفت اقدام کی روش را بپذیرد؛ فردی که به گفته رامان جسورین جنتلمن بزرگی است.

البته این اقدام با انتقادهایی روبرو شده است. برنامه Planet Fútbol de Antena 2 که مهمترین برنامه ورزشی در کلمبیاست این اقدام را نادرست خواند و مطرح نمود سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا باید وظیایفی مرتبط با تیم ملی کشور را بر عهده داشت و نباید اقدامات دیگری انجام دهد. او خاطرنشان کرد این اقدامات کی روش باعث سقوط او در تیم ملی کلمبیا می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 987

به "سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران روزنامه نگار شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران روزنامه نگار شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید