سرمربی داماش: جوانمردانه و با تمام وجود به مصاف آلومینیوم اراک می رویم، بازیکنانم درس بزرگی به این فوتبال دادند

به گزارش مجله تور یک روزه، سرمربی تیم فوتبال داماش گیلانیان گفت که تیمش با تمام وجود مقابل شاگردان رسول خطیبی صف آرایی خواهد نمود.

سرمربی داماش: جوانمردانه و با تمام وجود به مصاف آلومینیوم اراک می رویم، بازیکنانم درس بزرگی به این فوتبال دادند

مازیار ربیعی فر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره ملاقات فردا (یکشنبه) شاگردانش مقابل تیم فوتبال آلومینیوم اراک که معین کننده سرنوشت دومین تیم صعودکننده به لیگ برتر است، گفت: ما به اراک آمده ایم و با تمام وجود مقابل آلومینیوم بازی کنیم تا حرف و حدیثی باقی نماند. غیرت و شرافت فروشی نیست و مطمئن باشید فردا با تمام وجود به میدان می رویم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تماس مشکوکی با او یا سایر اعضای تیم داماش گیلانیان گرفته شده است یا خیر، توضیح داد: چنین تماسی نداشتیم. من با سرمربیان آلومینیوم و مس کرمان رفاقت دارم و برای هر دوی آنها احترام قائل هستم، اما رفاقت ما خارج از زمین است و داخل زمین با هم رفاقتی نداریم. ما فردا جوانمردانه بازی می کنیم و فکر می کنم بازی بسیار خوبی ارائه خواهیم کرد.

سرمربی داماش گیلانیان درخصوص شرایط اقتصادی این تیم به خبرنگاران گفت: شرایط اقتصادی ما تغییری ننموده است. بعضی از بازیکنان پنج و تعدادی از آنها 15 درصد از قرارداد خود را دریافت نموده اند و من، بی نهایت از آنها تشکر می کنم. بازیکنانم بدون هیچ پولی با تمام وجود بازی کردند و درس بزرگی به این فوتبال دادند. آنها از لحاظ فنی و اخلاقی فوق العاده هستند و من هیچ وقت این بچه ها را فراموش نمی کنم. مدیران باشگاه هم به کمک ما آمدند و به موقع به تیم رسیدگی کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1128

به "سرمربی داماش: جوانمردانه و با تمام وجود به مصاف آلومینیوم اراک می رویم، بازیکنانم درس بزرگی به این فوتبال دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی داماش: جوانمردانه و با تمام وجود به مصاف آلومینیوم اراک می رویم، بازیکنانم درس بزرگی به این فوتبال دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید