روسیه: آمریکا تخلفاتش را اصلاح و بازگشت ایران به تعهدات هسته ای خود را تسهیل کند

به گزارش مجله تور یک روزه، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تأکید کرد که آمریکا باید علاوه بر اصلاح تخلفات خود در قبال برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت، بازگشت ایران به تعهدات هسته ای خود که در واکنش به اقدامات آمریکا و اروپا تعدیل شده اند را نیز تسهیل کند.

روسیه: آمریکا تخلفاتش را اصلاح و بازگشت ایران به تعهدات هسته ای خود را تسهیل کند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ریانووستی، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز پنج شنبه در نشست خبری هفتگی خود تأکید کرد که آمریکا باید تخلفات خود ذیل برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد را اصلاح و بازگشت ایران به تعهدات هسته ای خود را تسهیل کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سخنگوی وزرات امور خارجه روسیه با اشاره به اینکه کشورش روی بازگشت آمریکا به برجام برای حل وفصل اختلافات پیرامون برنامه هسته ای ایران حساب می نماید، گفت: ایالات متحده باید تمامی تخلفاتی که در قبال برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد مرتکب شده است را اصلاح کند، توازن منافع که در برجام که با دقت زیادی تنظیم شده و برجام بر آن مبتنی است را بازگرداند و بازگشت کامل ایران را به تعهدات هسته ای خود ذیل برجام که طرف ایرانی در واکنش به اقدامات خرابکارانه و تحریم های یکجانبه واشنگتن به طور موقت آنها را تعلیق نموده است، تسهیل کند.

این دیپلمات ارشد روس در ادامه گفت: مسکو همچنان به مواضع قبلی خود مبنی بر اینکه بازگشت آمریکا به برجام نباید منوط به شروط و الزامات اضافی باشد، پایبند است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1364

به "روسیه: آمریکا تخلفاتش را اصلاح و بازگشت ایران به تعهدات هسته ای خود را تسهیل کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: آمریکا تخلفاتش را اصلاح و بازگشت ایران به تعهدات هسته ای خود را تسهیل کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید