رئیس جمهور چین دنیا شمولی بیشتر رسانه های کشور را خواهان شد

به گزارش مجله تور یک روزه، رئیس جمهور چین تاکید نمود، کشورش باید همچنان که به دنبال دستیابی به یک صدای بین المللی بازتاب دهنده وضعیتش در عرصه جهانی است، نحوه بیان ماجراهایش به مخاطبان جهانی را ارتقا دهد.

رئیس جمهور چین دنیا شمولی بیشتر رسانه های کشور را خواهان شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به نقل از خبرگزاری رویترز، شی جینپینگ، رئیس جمهور چین در سخنرانی در جریان یک نشست مطالعاتی حزب کمونیست کشورش گفت، لازم است که چین قابلیتش برای اشاعه پیامهایش در سطح دنیای را با هدف ارائه یک کشور چین حقیقی، سه بعدی و فراگیر ارتقا دهد.

بر اساس گزارش شینهوا شی جینپینگ گفت، چین احتیاج به توسعه یک صدای بین المللی مطابق با صندلی دنیا و قدرت ملی خود دارد و این کشور همچنین احتیاج دارد تا کوششهای تبلیغاتی را تقویت نموده تا به درک خارجی ها از حزب کمونیست چین و چگونگی کوشش آن در جهت خرسندی مردم چین یاری کند.

این در حالی است که چین در سالهای اخیر روابط متشنجی با رسانه های خارجی داشته و بعضی رسانه های محلی این کشور همچون گلوبال تایمز اغلب خبرنگاران خارجی را از بابت آنچه پوشش خبری ناعادلانه و مغرضانه می خواند، جدا می نماید.

سال گذشته میلادی همچنان که روابط بین دو طرف وخیم شد، چند خبرنگار فعال رسانه های خبری آمریکایی از سوی چین اخراج شدند.

چین همچنین شبکه بی.بی.سی ورلد نیوز را در بین شبکه های تلویزیونی در خاک این کشور ممنوع نموده است؛ اتفاقی که در پی انتقاد از پوشش خبری این شبکه انگلیسی از شرایط حقوق بشر در منطقه سین کیانگ در شمال غرب چین و همچنین مساله منشا همه گیری کووید-19 رخ داد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1641

به "رئیس جمهور چین دنیا شمولی بیشتر رسانه های کشور را خواهان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور چین دنیا شمولی بیشتر رسانه های کشور را خواهان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید