دستگیری قاتل مسلح پس از 9 ماه فرار در دلگان

به گزارش مجله تور یک روزه، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل مسلح فراری و تحت تعقیب مراجع قضایی استان کرمان پس از 9 ماه فرار در شهرستان دلگان اطلاع داد.

دستگیری قاتل مسلح پس از 9 ماه فرار در دلگان

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از همشهری آنلاین، سردار احمد طاهری اظهار کرد: درپی دریافت دستور نیابت قضایی از استان کرمان مبنی بر دستگیری قاتل فراری تحت تعقیب مراجع قضایی استان مذکور، موضوع شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری او در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان دلگان نهاده شد.

وی اضافه نمود: این متهم 35 ساله در اسفند ماه سال قبل در یکی از شهرستان های استان کرمان بر سر یک سری اختلافات اقتصادی با شلیک سلاح کلاش 2 شهروند را به قتل می رساند و به شهرستان دلگان فرار می نماید و متواری می گردد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان توضیح داد: در برسی های اجرا شده توسط پلیس، تعیین شد این قاتل مسلح پس از فرار به این استان، مبادرت به سرقت مسلحانه و زورگیری از شهروندان در شهرستان های دلگان و ایرانشهر نموده و باعث رعب و وحشت عمومی در سطح شهرستان های مذکور شده بود.

سردار طاهری بیان نمود: در نهایت با کوشش شبانه روزی پلیس مخفیگاه این شرور مسلح در یکی از روستاهای دلگان شناسایی شد. صبح روز 26 آذر تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی مخفیگاه متهم را محاصره و در یک عملیات ضربتی او را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او یک قبضه سلاح کلاش به همراه 119 فشنگ جنگی کشف کردند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1356

به "دستگیری قاتل مسلح پس از 9 ماه فرار در دلگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری قاتل مسلح پس از 9 ماه فرار در دلگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید